Zadig & Voltaire
Prancūziškas prekės ženklą „Zadig & Voltaire“ 1997 metais įkūrė Thierry Gillier, kuris yra André Gillier anūkas. Pastarasis buvo vienas iš legendinės firmos „Lacote“ įkūrėjų. Nors pavadinimas „Zadig & Voltaire“ gali skambėti kaip kokio nors dizainerio vardas ir pavardė, tačiau iš tiesų Thierry buvo įkvėptas rašytojo Voltero filosofinės apysakos „Zadigas, arba Likimas“. Pastarosios veikėjas Zadigas yra charizmatiškas, modernus ir drąsus. Būtent taip save apibūdina ir prekės ženklas „Zadig & Voltaire“.
Naujas požiūris
Kurdamas „Zadig & Voltaire“, Thierry Gillier įsivaizdavo naujo tipo prabangą. Jis atsiskyrė nuo akademinio šio žodžio apibrėžimo, praturtindamas jį autentiškumu ir šiluma. Šis intelektualus procesas suformavo modernų požiūrį į prabangą, išreikštą lengvu ir prašmatniu stiliumi. Naujoji prabanga nėra rafinuotos suknelės ar deimantais blizgios detalės, tai – kontrastai. Kašmyro švelnumas dera su sendintos odos kasdieniškumu, nėriniuotos suknelės moteriškumas dera su dygliuotais auliniais batais, o miesto stiliaus grafiniai džemperiai pagyvina nesenstantį prigludusį švarką, sukuriantį šiuolaikišką siluetą.
Naujoji mada dominuoja pasaulį
2000-aisiais „Zadig & Voltaire“ išsiplėtė visame Azijos žemyne – nuo Korėjos iki Kinijos, kur prekės ženklas atidarė savo pirmąjį butiką. O 2006 metais atsidaryta parduotuvė Japonijoje buvo tokia populiari, kad prekės ženklas net įkūrė dukterinę įmonę „ZV Japan“, skirtą būtent šios šalies rinkai. Taip pat 2006-aisiais „Zadig & Voltaire“ užvaldė ir Europos mados sostinių širdis – nuo Londono iki Milano, o tų pačių metų kovą atidarė savo pirmąją parduotuvę Jungtinėse Amerikos Valstijose. 2008 metais įsiveržė į Honkongo rinką, o po metų jau turėjo parduotuves geriausiuose Niujorko rajonuose. O šiuo metu prekės ženklas turi daugiau nei 400 prekybos taškų net 30-yje pasaulio šalių.
Daugiau nei drabužiai
Savo standartus laužančias mados idėjas prancūzų prekės ženklas perkėlė ir į kvepalų gamybos pasaulį. Nuo 2009 metų galima įsigyti „Zadig & Voltaire“ kvapus, skirtus tiek moterims, tiek vyrams. O unisex kvepalų linijos veidu tapo ne kas kitas, kaip garsiausia Lietuvos manekene tituluojama Edita Vilkevičiūtė. „Zadig & Voltaire“ kvepalų buteliukai išsiskiria savo nešama žinute – jie visi marginti užrašais, pasisakančiais už laisvę, unikalumą ir lygybę.
Prisideda prie tvaresnio rytojaus
Prekės ženklas „Zadig & Voltaire“ prisiėmė ilgalaikį įsipareigojimą prisidėti kovojant su klimato kaita ir oro tarša. Firma sukūrė planą, kaip galėtų eiti tvarumo link visose savo veiklos srityse. Šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo ir teršalų išmetimo įvertinimas, atliktas visoje „Zadig & Voltaire“ veikloje, nuo žaliavų, naudojamų kolekcijoms kurti, gamybos iki gaminių gyvavimo pabaigos, parodė, kad 80% prekės ženklo išmetamo CO2 kiekio buvo susiję su gaminių gamybai skirtomis žaliavomis. Todėl įmonė teigia, kad dabar medžiagų pirkimas iš tvarių gamintojų tapo didžiausiu jų prioritetu. Iki 2025 metų „Zadig & Voltaire“ siekia savo produkcijoje naudoti tik 100% ekologiškas žaliavas, atsisakyti neperdirbto plastiko bei savo pakuotes gaminti tik iš tvarių ir perdirbamų medžiagų.
Išlaisvinančios kolekcijos
Prancūzų „Zadig & Voltaire“ sėkmę lėmė jų kolekcijos, kuriose susipina kontrastingos idėjos ir audiniai. Vyriškumas ir moteriškumas tampa vienu, elegancija ir rokeriškas šėlsmas sueina į bendrą siluetą, o mada atsiskleidžia lyg meno kūrinys. Prekės ženklas skatina išsilaisvinti nuo visų visuomenėje vyraujančių stereotipų ir drąsiai derinti kašmyrą su oda, plešytus džinsus su klasikiniais elementais ir tokiu būdų sukurti tarsi neišbaigtą įvaizdį, kuris atrodo paslaptingai bei žavi savo unikalumu.
Daugiau nei drabužiai
Savo standartus laužančias mados idėjas prancūzų prekės ženklas perkėlė ir į kvepalų gamybos pasaulį. Nuo 2009 metų galima įsigyti „Zadig & Voltaire“ kvapus, skirtus tiek moterims, tiek vyrams. O unisex kvepalų linijos veidu tapo ne kas kitas, kaip garsiausia Lietuvos manekene tituluojama Edita Vilkevičiūtė. „Zadig & Voltaire“ kvepalų buteliukai išsiskiria savo nešama žinute – jie visi marginti užrašais, pasisakančiais už laisvę, unikalumą ir lygybę.