Tommy Hilfiger
„Tommy Hilfiger“ yra visame pasaulyje žinomas mados prekės ženklas, švenčiantis klasikinį amerikietišką stilių. Daugiausia dėmesio skiriama drabužių, aksesuarų, avalynės, kvepalų ir namų dekoracijų gamybai. Įmonė buvo įkurta 1985 m., O dabar savo prekėmis prekiauja daugiau nei šimte pasaulio šalių.
Prekės ženklo istorija
Tommy Hilfiger mados karjerą pradėjo vidurinėje mokykloje, kai 1969 m. Atidarė pirmąją „People Place“ parduotuvę gimtojoje Elmiroje. Po dešimties metų jis persikėlė į Manheteną ir 1985 m. Įkūrė mados prekės ženklą savo vardu „Tommy Hilfiger Corporation“. Šiandien ji taip pat apima „Hilfiger Collection“, „Tommy Hilfiger Tailored“, „Tommy Jeans“, taip pat gamina moterišką ir vyrišką sportinę aprangą, vaikiškus drabužius ir specialias kolekcijas, įskaitant aksesuarus, laikrodžius, papuošalus ir kvapus. Pirmoji jo kolekcija buvo skirta tik vyrams. Pirmąją moteriškų drabužių kolekciją pristatė 1996 m.
Tommy Hilfiger ir muzika
Hilfiger yra didelis rokenrolo gerbėjas ir jo gyvenimas visada siejosi su muzika. Taigi nenuostabu, kad jis rėmė kelis muzikos renginius, tokius kaip „Sheryl Crow“, taip pay Britney Spears ir Lenny Kravitz turus. 1997 m. „Tommy Hilfiger Corporation“ atstove tapo dainininkė Aaliyah. Kai „Snoop Dogg“ 1990 m. „Saturday Night Show“ renginyje vilkėjo „Tommy Hilfiger“ marškinėlius, kitą dieną jie buvo išparduoti visame Niujorke.
Labdaringa veikla
1995 m. Hilfiger įkūrė „Tommy Hilfiger Corporate Foundation“, siekdamas skatinti sveikatą, švietimą ir kultūrą. 2008 m. Jis sukūrė specialią rankinių kolekciją, skirtą palaikyti organizaciją „Breast Health International“, skirtą krūties vėžio gydymui tobulinti. Šios kampanijos dalyviai modeliai Noemi Campbell ir Claudia Schiffer.
Tommy Hilfiger Sportswear
Didelį „Tommy Hilfiger“ drabužių asortimento dalį užima sportinė apranga. Kolekcijos atspindi nesenstančius kūrinius, kurie per prekės ženklo stilių švenčia individualumą ir optimizmą. Drabužiai turi šviesą atspindinčių detalių, kad būtų kuo geriau matomi, ir yra pasiūti iš kvėpuojančių medžiagų, kurios išliks sausos net ir aktyvių treniruočių metu. Šių kolekcijų tikslinė auditorija – žmonės nuo 25 iki 40 metų.
Hilfiger kolekcija
„Hilfiger“ kolekcija yra rafinuota ir labai didinga. Tai amerikietiško prekės ženklo paveldo ir šiuolaikinės įtakos derinys. Kolekcijoje rasite nesenstančius klasikinius kūrinius ir specialų ikoniškų kūrinių pasirinkimą modernioje ir atsipalaidavusioje koncepcijoje. Ši kolekcija vėlgi skirta vyrams ir moterims amžiaus kategorijoje nuo 25 iki 40 metų.
Labdaringa veikla
1995 m. Hilfiger įkūrė „Tommy Hilfiger Corporate Foundation“, siekdamas skatinti sveikatą, švietimą ir kultūrą. 2008 m. Jis sukūrė specialią rankinių kolekciją, skirtą palaikyti organizaciją „Breast Health International“, skirtą krūties vėžio gydymui tobulinti. Šios kampanijos dalyviai modeliai Noemi Campbell ir Claudia Schiffer.
„Tommy Hilfiger“ ir GLAMI
Mados dizaineris Tommy Hilfiger savo prekės ženklą įkūrė 1985 m. Nuo tada raudona, mėlyna bei balta spalvomis spinduliuojančios kolekcijos papildė įvairiausių įžymybių, sportininkų ir net (ne)paprastų žmonių spintas. Net keli tūkstančiai Tommy Hilfiger produktų Jūsų laukia GLAMI kataloge. Nesidrovėkite ir atraskite visas aprangos detales! Galbūt naują įvaizdį vertėtų pradėti nuo madingo sijono, o vaikinams – nuo elegantiškų marškinių ar megztinio?
Aukštesnė kokybė
Pasitikėti Tommy Hilfiger kokybe galite be jokių abejonių – dėka kruopščiai atrinktų audinių bei atidaus gamybos proceso šio prekės ženklo drabužiai tarnaus kur kas daugiau nei vieną sezoną ir, žinoma, dėl ypatingo stiliaus Jūsų spintos lentynoje tikrai nedulkės. Ar žinojote, kad GLAMI galima rasti ir puikių Tommy Hilfiger batų? Net nustebsite, kokios geros gali būti šio prekės ženklo kainos!
Nuolaidos „Tommy Hilfiger“ drabužiams
Esate išpardavimų bei nuolaidų gerbėjas? Tuomet klausykitės įdėmiai – didžiulių nuolaidų pasiūlymai jau laukia Jūsų! Tommy Hilfiger išpardavimų lentynose rasite ne tik klasikinių drabužių, bet ir patogių moteriškų apatinių bei kokybiškų švarkų bei paltų, skirtų vyrams. Geresnio laiko pasiruošti artėjantiems sezonams tikrai nėra! Belieka tik nuspręsti – ką išsirinkti iš tokios gausybės pasiūlymų?