Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana – tai vardas, kurio neatpažinti mados gerbėjams tiesiog neįmanoma. Išskirtine prabanga alsuojantis prekinis ženklas pristato aukščiausios klasės drabužius, avalynę, aksesuarus, kosmetiką ir net namų akcentus, kuriuos įvertins ir vyrai, ir moterys. Itališka kokybė, genialus dizainas ir unikalumas – tai elementai, kurie mados rinkoje Dolce & Gabbana paverčia tikra legenda.
Genialių kūrėjų duetas
Šis prekinis ženklas gimė susijungus dviejų mados genijų – Domenico Dolce ir Stefano Gabbana – idėjoms. 8-ojo dešimtmečio pabaigoje susipažinę dizaineriai ilgai netrukus suprato, kad šios mados sinergijos pamiršti tiesiog nevalia. Valandų valandos, praleistos drauge kuriant aprangos detales, netrukus virto didžiulį potencialą turinčiu verslu.
Sicilijos moteris
Nuo pat pirmųjų akimirkų verslas aiškiai žinojo, kam skiria savo dėmesį. Stipri, savimi pasitikinti ir stilinga moteris iš Sicilijos – tai ryškiausias įkvėpimo šaltinis, kuris atsispindi ankstyvosiose Dolce & Gabbana kolekcijose. Kiek vėliau verslo asortimentą papildė dar gausesnis mados kūrinių sąrašas. Visgi nė akimirkai nesuabejosime šio prekinio ženklo auditorija. Tai – ryškios, drąsios ir unikalaus stiliaus nebijančios atskleisti asmenybės.
Geidžiamiausi pasiūlymai
Per daugiau nei 30 metų veiklos, Dolce & Gabbana sukūrė ne vieną gaminį, savo genialumu šokiravusį mados pasaulį. Gausi šio verslo gerbėjų auditorija iki šiol nepamiršta išskirtinės „Sicily“ rankinės, užburiančių aromatų ir žymiojo verslo logotipu papuoštų marškinėlių. Tačiau čia įspūdingas asortimentas tikrai nesibaigia – prekinis ženklas nuolat pristato gausybę naujų kolekcijų, kaskart žavinčių vis labiau.
Pirmieji žingsniai tvarumo link
Visgi tam, kad būtum įvertintas mados pasaulyje, šiandien ryškaus asortimento jau nepakanka. Dolce & Gabbana drąsiai žengia naujo gyvenimo būdo keliu ir pristato 7 žingsnių strategiją atsakingo ir tvaraus verslo link. Nulis anglies dioksido, kultūrinis paveldas, dėmesys ateities kartomis, nulis atliekų, rūpinimasis ekosistema, atsakingas žaliavų naudojimas bei skaidrumas – tai svarbiausi tikslai, kurių garsusis vardas nepamiršta nė akimirkai.
Reikšmingos draugystės
Kaip ir kiekvienas dešimtmečius gyvuojantis verslas, Dolce & Gabbana ne kartą teko sujungti jėgas su kitais žinomais prekiniais ženklais ar garsenybėmis. DJ Khaled, Baci Perugina, Smeg, Miss Sohee – tai tik keletas iš gausybės vardų, su kuriais įmonė užmezgė tvirtą draugystę, o mados gerbėjų auditorijai pristatė išskirtinius gaminius.
Geidžiamiausi pasiūlymai
Per daugiau nei 30 metų veiklos, Dolce & Gabbana sukūrė ne vieną gaminį, savo genialumu šokiravusį mados pasaulį. Gausi šio verslo gerbėjų auditorija iki šiol nepamiršta išskirtinės „Sicily“ rankinės, užburiančių aromatų ir žymiojo verslo logotipu papuoštų marškinėlių. Tačiau čia įspūdingas asortimentas tikrai nesibaigia – prekinis ženklas nuolat pristato gausybę naujų kolekcijų, kaskart žavinčių vis labiau.
„Dolce & Gabbana“: itališkos kokybės paveldas
„Dolce & Gabbana“ – tai vardas, kurį puikiai pažįsta net ir nesisukiojantys mados pasaulyje. Per daugiau nei 30 veiklos metų, prekės ženklas spėjo susikurti patikimo, itin prabangaus ir tikra itališka kokybe alsuojančio verslo įvaizdį. Šiandien „Dolce & Gabbana“ drabužius, aksesuarus bei avalynę rasime drąsių, savo stilių ryškiai išreikšti nebijančių vyrų ir moterų spintose.
Drabužiai, kurie padeda pasitikėti savimi
GLAMI pasirūpino, kad itališko prekės ženklo kataloge netrūktų įspūdingų pasiūlymų, kurie puikiai atrodys tiek itin puošniame ir formaliame, tiek kasdieniame stiliuje. „Dolce & Gabbana“ ryškiausios žvaigždės – tai išskirtinio dizaino aksesuarai ir avalynė, netikėtais tonais nušviečianti net ir patį kukliausią aprangos derinį, o jo kūrėjui ar kūrėjai suteikianti dar daugiau pasitikėjimo savimi.
Nebijok drąsaus stiliaus
Ne paslaptis, kad „Dolce & Gabbana“ – tai vardas, kuris nebijo į mados pasaulį įnešti šiek tiek chaoso. Prekės ženklo reklamos kampanijos ir pasirodymai ant podiumo nestokoja žaismės, kuri kone kiekvieną mados gerbėją priverčia nusišypsoti. Netikėta, bet tuo pačiu stilinga mada – tai ryškiausia „Dolce & Gabbana“ misija, kurios verslas nepamiršta jau dešimtmečius.