New Balance
„New Balance“ futbolo, kriketo, krepšinio, dviračių sporto bei kitų sporto šakų batų bei aprangos gamyba užsiima jau daugiau nei 100 metų. Šio prekinio ženklo sportbačiai puikiai atpažįstami dėl meistriškos kokybės bei tvirtos struktūros. Įmonė prekių gamybą vykdo ne tik Didžiojoje Britanijoje, bet ir JAV.
Kodėl „New Balance“ modeliai žymimi skaičiais?
Galbūt jau teko pastebėti, kad „New Balance“ sportbačiai numeruojami. Šią sistemą sukūrė Arthuras Heckleris, kuris siekė sutelkti pirkėjų dėmesį ties avalynės funkcinėmis savybėmis, o ne žinomu vardu. Kiekvieno modelio kodas prasideda raide, nurodančia lytį, kuriai prekė skirta. M raidė žymi vyrišką modelį, W – moterišką. MR kodu pažymėti batai yra bėgimo ir skirti vyrams, o WR – tokie pat moterims. Ką gi reiškia CM bei CW? Tai – kolaboracijos produktas. Paskutiniosios kodo raidės nurodo batų spalvą. Dabar CM16000NK kodas turėtų skambėti daug logiškiau!
Inovatyvus dizainas
1906-aisiais Williamas J. Riley pastebėjo keistą savybę, kuria pasižymėjo jo kieme vaikštinėjančios… vištos. Jis suprato, kad, dėka pėdų su trimis pirštais, vištos palaiko tobulą pusiausvyrą. Kyla klausimas – kuo tai susiję su „New Balance“? Williamas panaudojo šią idėją atidarydamas savo naująją įmonę. Atsižvelgdamas į sukauptas žinias, jis sukūrė avalynę, paremtą trijų pirštų atrama, užtikrinančia geresnį balansą ir komfortą. Šis atradimas įtakojo ir įmonės pavadinimą „New Balance“, kuris reiškia „naują balansą“. Kiek vėliau Riley atrado verslo partnerį Arthurą Hallą, kuris pagelbėjo su inovatyviųjų batų prekyba. 1956-aisiais Hallo akcijų dalis atiteko jo dukrai Eleanorai bei šios vyrui Paului Kidd. Jie ir toliau vertėsi sportbačių prekyba iki 1960-ųjų, kuomet buvo išleistas pirmasis bėgimo batų modelis „Trackster“.
Bendradarbiavimas
Viena geriausių marketingo priemonių sporto prekiniam ženklui – tai bendradarbiavimas su puikiai žinomomis komandomis ar atletais. To nepamiršta ir „New Balance“: įmonei teko remti „New York Road Runners“ organizaciją, „The American New York Mets“ beisbolo komandą ir NBA žvaigždę Kawhi Leonard, su kuriuo drauge net pavyko sukurti sportbačių modelį „KAWHI“. 2001-aisiais įmonė išleido dar vieną prekę – sportbačius 991, kurie išpopuliarėjo dėka Stevo Jobso. Jis šią avalynę keletą metų rinkosi laiką leisdamas viešumoje, o 1500 batų modelį mėgo net JAV prezidentas Billas Klintonas.
Legenda bėgimo gerbėjų tarpe
8-ajame dešimtmetyje bėgimas tapo ypač populiaria sporto šaka Amerikos mieste Bostone, kur tuo metu buvo įsikūrusi ir „New Balance“ būstinė. Daugybė amerikiečių manė, kad šis hobis netrukus bus užmirštas, tačiau nutiko visai priešingai. Tai, žinoma, atnešė didžiulę sėkmę ir „New Balance“ prekiniam ženklui, kuris ilgainiui pristatė ir pardavė vis daugiau bėgimo batelių modelių. Ikoniškieji „New Balance 320“ net tapo vienais populiariausių bėgimo batų visame pasaulyje, o žurnalas „Runners World“ juos pripažino kaip metų bėgimo avalynę.
„New Balance“ ir tvarumas
Įmonė nusprendė keistis vardan to, kad apsaugotų aplinką, natūraliuosius resursus bei savo darbuotojus. Iki 2025-ųjų „New Balance“ išsikėlė tikslą 100% naudojamos odos bei medvilnės įsigyti tik iš atsakingų bei tvarų gyvenimo būdą palaikančių tiekėjų. Prekinis ženklas taip pat pasižada iki 2030-ųjų sumažinti anglies pėdsaką net 30%. „New Balance“, žinoma, nepamiršta ir darbuotojų: pavyzdžiui, moterims pažada galimybę tobulintis kursuose. Beje, 1981-aisiais įmonė įkūrė ir „New Balance Foundation“ fondą, kuris daug dėmesio skiria Bostono labdaros organizacijoms.
Bendradarbiavimas
Viena geriausių marketingo priemonių sporto prekiniam ženklui – tai bendradarbiavimas su puikiai žinomomis komandomis ar atletais. To nepamiršta ir „New Balance“: įmonei teko remti „New York Road Runners“ organizaciją, „The American New York Mets“ beisbolo komandą ir NBA žvaigždę Kawhi Leonard, su kuriuo drauge net pavyko sukurti sportbačių modelį „KAWHI“. 2001-aisiais įmonė išleido dar vieną prekę – sportbačius 991, kurie išpopuliarėjo dėka Stevo Jobso. Jis šią avalynę keletą metų rinkosi laiką leisdamas viešumoje, o 1500 batų modelį mėgo net JAV prezidentas Billas Klintonas.
Prekės ženklas, kuriam rūpi kokybė
Amerikietiškas prekės ženklas New Balance rinkoje klesti jau daugiau nei 100 metų. Per visą šį laiką įmonė sukaupė didžiulį patirties bagažą, kuris atsispindi New Balance prekėse. Vienas populiariausių prekės ženklo gaminių – tai sportbačiai, pasižymintys išskirtinai aukšta kokybe. Šių batų gamybai naudojamos specialios medžiagos bei gelio užpildai, o Europos pirkėjams skirta produkcija gimsta tik JAV ir Didžiojoje Britanijoje.
Populiarieji „New Balance“ sportbačiai
Mažai kas žino, kad avint prastos kokybės ir netinkamai pasirinktą avalynę gali kilti grėsmė sveikatai. Vis dėlto kai kurie mados prekių ženklai siūlo batus, kurie nekenks Jūsų pėdoms ar laikysenai, ir, ne gana to, dar ir puikiai atrodys. Vienas tokių prekės ženklų – tai New Balance ir jų sportbačiai, rinkoje puikiai atpažįstami dėl kokybiškų medžiagų, madingo dizaino ir ypatingai plataus dydžių pasirinkimo. New Balance nepamiršta bei dalį produkcijos skiria ir ypač plačių arba kaip tik mažų pėdų savininkams. Išsirinkite naujausią sportbačių porą GLAMI!
Sportiniai bateliai kiekvienai progai
Laikai, kai sportbačius avėjome tik keliaudami į sporto salę – jau praeityje. Komforto norisi ir kasdienybėje, todėl sportinius batelius rinktis kasdien tapo taip pat įprasta, kaip ir derinti elegantiškus sijonus kartu su plačiais marškinėliais ar megztiniais. Beje, būtent šį derinį puikiai užbaigtų spalvingi ir patogūs moteriški sportbačiai! New Balance nereiks atsisakyti net ir vėsesnę dieną – prekės ženklas šiandien taip pat siūlo moteriškus žieminius batus, kurie išlaiko sportinį stilių, bet tuo pačiu neleidžia Jūsų kojoms sušalti.