Guess
„Guess“ yra amerikiečių drabužių prekės ženklas, kurį įkūrė broliai Paulas, Georgesas, Maurice'as ir Armandas Marciano. Įmonė buvo įkurta 1981 m., Broliams persikėlus į JAV, kur jie atidarė savo pirmąjį filialą. Be drabužių, „Guess“ taip pat parduoda aksesuarus, kvepalus ir papuošalus daugiau nei 80 šalių.
Guess logotipo reikšmė
Raudona spalva, simbolizuoja meilę ir aistrą, juoda – eleganciją ir rafinuotumą. Balta spalva reiškia grynumą, vientisumą ir patikimumą.
Marilyn džinsai
Vienas iš pirmųjų Guess dizainų buvo siauri džinsai „Marilyn 3 Zip“, kuriuos vis dar galite rasti parduotuvėse ir elektroninėse parduotuvėse. Pirmoji universalinė parduotuvė, parodžiusi susidomėjimą Marilyn, buvo „Bloomingdale“, užsakiusi lygiai dvi dešimtis. Jie dingo iš lentynų per kelias valandas. Ši akimirka pradėjo labai sėkmingą šio prekės ženklo karjerą.
Ikoniškos prekės
Žymiausi „Guess“ prekės ženklo gaminiai – tai džinsai, klasikiniai marškinėliai su prekės ženklo logotipu, rankinės ir, ne mažiau svarbu, papuošalai. 2005 m. Prekės ženklas pradėjo pardavinėti kvepalus „Guess for Women“, o po metų – „Guess for Men“. Po dvejų metų „G by Guess“ koncepcija buvo sukurta jaunoms moterims ir mergaitėms, siūlant savo prekes prieinamesnėmis kainomis.
Populiarumas
Netrukus po „Marilyn“ džinsų sėkmės „Guess“ tapo jaunystės, patrauklaus ir azartiško gyvenimo būdo simboliu. Nesenstančios reklaminės kampanijos pavertė nežinomus veidus sėkmingais modeliais ir sužadino žmonėms tobulo gyvenimo troškimą. 2004 m. Įmonė sukūrė „Marciano“ prekės ženklą, kuris siūlo tendencijas nustatančius drabužius moterims ir vyrams.
Kolaboracijos su žinomais veidais
„Guess“ prekės ženklas buvo ir yra žinomas dėl bendradarbiavimo su išvaizdžiomis moterimis, ypač iš modelių, garsių aktorių ir dainininkų gretų. Gražuolės, tokios kaip Carla Bruni, Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Eva Herzig, Adriana Lima, pasirodė reklaminėse kampanijose, o 2020 m. Pavasario ir vasaros kampanijoje Jennifer Lopez buvo vaizduojama kaip 1960-ųjų italų kino žvaigždė.
Ikoniškos prekės
Žymiausi „Guess“ prekės ženklo gaminiai – tai džinsai, klasikiniai marškinėliai su prekės ženklo logotipu, rankinės ir, ne mažiau svarbu, papuošalai. 2005 m. Prekės ženklas pradėjo pardavinėti kvepalus „Guess for Women“, o po metų – „Guess for Men“. Po dvejų metų „G by Guess“ koncepcija buvo sukurta jaunoms moterims ir mergaitėms, siūlant savo prekes prieinamesnėmis kainomis.
Šeimos verslas, tapęs legenda
„Guess“ – tai amerikietiškas drabužių prekės ženklas, kurį įkūrė Marcian broliai, kilę iš Prancūzijos. Pirmasis „Guess“ produktas – tai „Marylin“ džinsai, tikra sensacija tapę iškart po to, kai pasirodė vienoje iš Niujorko parduotuvių. 1985-aisiais prekės ženklas savo produktus populiarinti pradėjo nespalvotose reklamose, kuriose pasirodydavo visame pasaulyje puikiai atpažįstami modeliai – pavyzdiui, Claudia Shiffer ar Eva Herzigová. „Guess“ siūlo platų moteriškų, vyriškų bei vaikiškų drabužių, aksesuarų bei avalynės asortimentą.
Aksesuarai bet kokiai progai
Dievinate stilingus aksesuarus? Tuomet tikrai patekote ten, kur reikia. „Guess“ siūlo talpias rankines kasdienai, praktiškas kuprines, akinius nuo saulės, prabangos įvaizdžiui suteikiančius šalikus bei dar daugiau. Šio prekės ženklo aksesuarai puikiai dera tarpusavyje. Rinkitės iš neutralių tonų ar kiek ryškesnių spalvų – pavyzdžiui, ryškios raudonos ar subtilesnės rožinės. Dėka paprasto, bet nesenstančio dizaino „Guess“ aksesuarai puikiai atrodo ir biure, ir keliaujant į pasimatymą ar susitikimą su draugais.
Prekės ženklas stilingai šeimai
Ar žinojote, kad „Guess“ produkcija gali pasipuošti visa šeima? Moterys džiaugsis gausybe suknelių pasiūlymų – šios puikiai derės prie baltų sportbačių ar aulinukų. Vyrams prekės ženklas siūlo tobulai priglundančius marškinius, klasikinius džinsus ar sportbačius. Mažąsias mergaites nudžiugins spalvingų suknelių įvairovė, o berniukams patiks patogūs megztukai bei šortai!