Prekės ženklo istorija
Filos istorija prasidėjo 1911 metais – mažame šiaurės Italijos miestelyje Biella, kur keturi broliai aprūpindavo vietinius gyventojus šiltais drabužiais. Jie svajojo pagaminti daugiau drabužių, derindami aukštos kokybės medžiagas su klasikiniu dizainu. Taip atsitiko, kad 1923 m. Jie pradėjo sutelkti dėmesį į apatinius drabužius, kurie tapo populiarūs net už Italijos ribų.
Proveržis su teniso kolekcija
1974 m. „Fila“ patyrė proveržį savo „The White Line“ kolekcijos dėka, kurią sukūrė Pieras Luigi Ronaldo. Kolekcija pasiūlė paprastą autentišką sportinę aprangą su pridėtomis spalvomis, ne tik baltą, kuri taip būdinga tenisui. Šie klasikiniai ir nesenstantys kūriniai sulaukė didžiulės sėkmės visame pasaulyje.
Žymiausi kūriniai
Pagrindinis „Fila“ dėmesys buvo ir vis dar yra sportinė apranga, tačiau jie taip pat sukūrė keletą kitokių prekių, pavyzdžiui sportbačius „Fila Disruptor“. Šis prekės ženklas taip pat bendradarbiavo su „Fendi“ ir buvo pristatytas 2018 m. Milano mados savaitėje. Kitas įspūdingas kūrinys, kurio neturėtų trūkti jūsų drabužių spintoje, yra žieminė striukė su baltomis, raudonomis ir mėlynomis horizontaliomis juostomis.
Fila nuosavybė
2003 m. Šis prekės ženklas buvo parduotas „Sports Brand International“ (privataus kapitalo įmonei). Tik po ketverių metų „Fila Korea“, jos Pietų Korėjos padalinys, nusipirko iš jų visus „Fila“ padalinius ir tapo vienu didžiausių sportinių drabužių gamintojų Pietų Korėjoje, su būstinėje Seule. Šiuo metu bendrovė turi biurus dar 11 pasaulio šalių.
Kooperacijos
„Fila“ greitai suprato, kad norėdami išlaikyti savo nusistovėjusią poziciją drabužių pramonėje, jie turi kurti drabužius, kurie palaiko sportininkų judėjimą, yra tikslūs ir lankstūs. Dėl šios priežasties „Fila“ sukūrė ypatingus santykius su daugeliu sporto talentų. „Fila“ yra pagrindinė „Porsche Tennis Grand Prix“ Štutgarte rėmėja ir oficiali tenisininkės Karolinos Pliskovos bei Marino Čiličiaus partnerė.
Žymiausi kūriniai
Pagrindinis „Fila“ dėmesys buvo ir vis dar yra sportinė apranga, tačiau jie taip pat sukūrė keletą kitokių prekių, pavyzdžiui sportbačius „Fila Disruptor“. Šis prekės ženklas taip pat bendradarbiavo su „Fendi“ ir buvo pristatytas 2018 m. Milano mados savaitėje. Kitas įspūdingas kūrinys, kurio neturėtų trūkti jūsų drabužių spintoje, yra žieminė striukė su baltomis, raudonomis ir mėlynomis horizontaliomis juostomis.
Šimtmetis su Fila
Filos prekinis ženklas skaičiuoja jau šimtąsias savo veiklos metines. 1911-aisiais, mažame Šiaurės Italijos mieste Biella, Ettore ir Giansevero Fila įkūrė apatinių drabužių liniją, pavadinta jų šeimos vardu. Tačiau plačiau pasauliui Filos vardas suskambėjo 70-aisiais, kuomet firma persiorientavo į sportinių drabužių ir avalynės kūrimą. Nuo tada, Filos pagrindine būstine tapo Seulas, Pietų Korėjoje. Fila siūlo kokybiškus sportinius gaminius visai šeimai – vyrams, moterims ir vaikams.
Ne tik sportui
Fila kuriama avalynė ir drabužiai puikiai tinka sportui, tačiau dera ir laisvalaikiu. Derinkite Fila kedus prie džinsų ar pavasarinių paltukų ir jauskite komfortą kiekviena žingsnyje. O galbūt išdrįsite į miestą išeiti dėvintys sportinėmis kelnėmis? Kas seniau buvo tabu, dabar ateina į madą. Sportiniai rūbai vis labiau įsilieja į mūsų kasdienybę, tada rinkitės iš gausios Fila pasiūlos. Rinkitės kokybiškas marškinėlius, kelnes ar džemperius.
Išskirtinė kokybė
Fila prekinis ženklas visada pasižymėjo kokybe, o ypač, kai kalba pasisuka apie avalynę. Fila kedai žymūs dėl savo specifinio pado, kuris išlenktas taip, kad pėda būtų patogiai suspausta, tačiau nesuvaržyta. Fila renkasi ir profesionalūs teniso, slidinėjimo ir alpinizmo atstovai. Rinkis ne tik Fila avalynę, bet ir jų stilingus sportui bei laisvalaikiui skirtus aksesuarus – krepšius, rankines bei galvos apdangalus. Patikėk savo komfortą į Filos rankas!