Replay
„Replay“ – mados namai, kuriantys laisvalaikio drabužius, avalynę, aksesuarus bei kvepalus. Labiausiai prekės ženklas garsėja dėl savo džinsinių gaminių. „Replay“ siekia išlaikyti klientų pasitikėjimą ir tuo pačiu įgyti vis naujų, plėsti savo įmonės strategiją ir viziją. Kompanija atlieka tyrimus ir dažnai savo produkcijoje renkasi perdirbamus gaminius. „Replay“ rūpi kokybė ir tvarumas.
Prekės ženklo istorija
Kompanija įkurta 1981 metais Trevizo mieste, Italijoje. „Replay„, kaip ir „Replay & Son„s (vaikiškų rūbų linija) bei „We Are Replay„ (aukščiausios kokybės džinsų linija), priklauso įmonei „Fashion Box S.p.A.“. Prekinio ženklo pavadinimas kilo nuo angliškų žodžių „re-making“ ir „re-creating“, abu jie reiškia perkūrimą, atnaujinimą. Tam pasirinkimo turėjo ir tai, jog įkūrėjas Claudio Buzol mėgo žiūrėti futbolo varžymas ir jų metu vis girdėdavo žodį „replay“. Jam patiko šis skambesys, todėl nusprendė mados namus pavadinti būtent taip.
Parduotuvės
„Replay“ prekės ženklas turi daugiau kaip 200 parduotuvių visame pasaulyje. Net 85 procentų mados namų rinkos sudaro Europos Sąjungos šalys, iš jų gimtajai Italijai tenka 15 proc., o likę procentai rodo „Replay“ rinkos dalį Amerikoje, Azijoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje. Kompanija sparčiai plečiasi ir siekia užkariauti vis naujas rinkas.
Garsūs bendradarbiai
2013 metais „Replay“ pradėjo bendradarbiauti su viena iš žymiausių futbolo komandų Europoje – „FC Barselona“. Visa komanda rungtynių metu dėvėjo prekės ženklo kurtus drabužius bei avalynę. O 2015 metais Brazilijos futbolo superžvaigždė Naymar tapo „Replay“ ambasadoriumi. Šis firmos ir sportininko bendradarbiavimas vėliau buvo atnaujintas dar porą kartų, o tai reiškia, kad abi pusės buvo patenkintos rezultatais. 2019 metais „Replay“ rengė dar vieną futbolo komandą – „Paris Saint-Germnai“, o nuo 2020 metų bendradarbiauja su regbio komanda „All Blacks“.
Tvarumo politika
„Replay“ įmonė turi savo etikos kodeksą, kurio griežtai laikosi. Pagrindinis jo tikslas - siekti tvarumo. Itališki mados namai ir ISKO pristatė bendrą „Hyperflex Re-Used“ kampanija, kuria įsipareigoja savo džinsų gamybai naudoti perdirbtus pluoštus. Pavyzdžiui, medvilnę ar poliesterį, kuris išgaunamas iš perdirbtų plastiko butelių ar kitų sertifikuotų atliekų. „Replay“ skatina visus prisijungti kuriant tvaresnį rytojų ir socialiniuose tinkluose naudoti #ReplayReUsed #SecondLifeCotton #SuperiorSustainability grotažymes.
Šlovė džinsams
Mėgstate aptemtus, tiesaus kirpimo ar „boyfriend“ stiliaus džinsus? „Replay“ kataloge rasite juos visur ir dar daugiau. Per 40 savo gyvavimo metų, itališki mados namai jau tapo džinsu sinonimu. Todėl nenuostabu, kad jų produkciją renkasi net ir tokie žymūs žmonės kaip Jake Gyllenhaal bei Neymar.
Garsūs bendradarbiai
2013 metais „Replay“ pradėjo bendradarbiauti su viena iš žymiausių futbolo komandų Europoje – „FC Barselona“. Visa komanda rungtynių metu dėvėjo prekės ženklo kurtus drabužius bei avalynę. O 2015 metais Brazilijos futbolo superžvaigždė Naymar tapo „Replay“ ambasadoriumi. Šis firmos ir sportininko bendradarbiavimas vėliau buvo atnaujintas dar porą kartų, o tai reiškia, kad abi pusės buvo patenkintos rezultatais. 2019 metais „Replay“ rengė dar vieną futbolo komandą – „Paris Saint-Germnai“, o nuo 2020 metų bendradarbiauja su regbio komanda „All Blacks“.
„Replay“ – pirmos klasės itališka kokybė
Kaip ir kai kurių kitų legendinių prekės ženklų, Replay istorija 1978-aisiais taip pat prasidėjo Europos mados lopšyje – Italijoje. Nors, lyginant su kitais mados pasaulio grandais, įmonė rinkoje dar pakankamai neilgai, Replay įstrigo klientų širdyse kaip tobulos kokybės drabužių parduotuvė. Taip, Replay produkcija gali atsieiti šiek tiek daugiau, tačiau kartu su šia kaina atkeliauja ir išskirtinė kokybė, kurios dėka drabužiai tarnaus ypatingai ilgai. Patys populiariausi ir patvariausi – džinsai, kurie iš ypač tvirtų audinių kaip Replay Col Lectors kolekcijos dalis pradėti siūti nuo 2009 m. Galbūt Replay džinsams šansą suteiksite ir Jūs?
Ne tik džinsai
Nors savo kelią mados pasaulyje Replay pradėjo nuo siauresnės produkcijos, dėka didžiulio klientų susidomėjimo prekės ženklas netrukus išplėtė savo asortimentą. Šiandien Replay galite įsigyti vyriškų bei moteriškų megztinių, marškinėlių, šortų ir įvairių aksesuarų. Papildykite savo įvaizdį, pavyzdžiui, moteriška rankine ar diržu iš tikros odos. Galbūt prireikė naujos „batų“:[] poros? Replay galite rinktis ir iš įspūdingos avalynės kolekcijos, dvelkiančios šiuolaikine Italijos mada.
Idealiai tinkantys sportiniai bateliai
Jei dievinate kokybišką avalynę, pro akis nepraleiskite Replay batų! Kaip ir kitos šio prekės ženklo mados detalės, Replay avalynė tiesiog spinduliuoja meistriškumu ir ilgalaikiškumu, kuris pastaruoju metu ypač vertinamas mados pasaulyje. Išsirinkite batus, kurie atitarnaus daugiau nei vieną sezoną – GLAMI rasite išskirtinį moteriškų sportbačių, sandalų, vyriškų šlepečių, aulinių batų pasirinkimą. Kokių norėtumėte labiausiai?