Užtikrinta kokybė. „Lee“ yra amerikiečių prekės ženklas, kuris savo vardą rinkoje užsitikrino gamindamas džinsinio audinio drabužius. Firma buvo įkurta dar 1889 metais, todėl per ilgus savo veiklos metus surado geriausiai jiems tinkamus būdus užtikrinti produktų kokybę ir įsitvirtinti rinkoje. „Lee“ kuria visai šeimai: moterims, vyrams ir vaikams.
Kelias į sėkmę
Kompaniją įkūrė Henry David Lee, kuri tuo metu vadinosi „HD Lee Mercantile“. Kanzaso valstijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijoje, atidarytas verslas tuo metu gamino švarkus bei apatinius rūbus. Vėliau firma pradėjo kurti kombinezonus, kurie ir paspartino prekės ženklo plėtrą, o ypač pristačius modelius su užtrauktukais. „Lee“ buvo pačioje JAV rinkos viršūnėje visą 30-ąjį ir 40-ąjį dešimtmečiais. Nuo 70-ųjų firmą pakeitė savo požiūrį ir dėmesį nuo darbo drabužių nukreipė į madą.
Lėlės išgelbėjusios nuo žlugimo
„Lee“ prekės ženklas gyvuoja jau daugiau nei šimtą metų, todėl visai nenuostabu, kad jo istorijoje galima rasti labai įdomių ir ganėtinai keistų nutikimų. Nuo 1920 iki 1962 metų firmos TV reklamų kompanijose buvo galima išvysti vadinamąsias „Buddy Lee“ lėles, kurios tarsi tapo įmonės reklaminiais veidais. Pastarąsias firma trumpam gražino nuo 1998 iki 2000-ųjų vidurio, kuomet rinkai pristatė savo šliauštinukų liniją. Tačiau pačios pirmos lėlės vilkėjo tikrai ne vaikiškus drabužius, o miniatiūrinius „Lee“ parduodamus rūbus. Tiesa, jų išvaizda tikrai priminė vaikus. Taip pat iki pat 1962-ųjų pastarąsias buvo galima įsigyti. Apie 1944 metus visą Kanzaso miestą nusiaubė liūtis, kuri užtvindė ir visą firmos sandėlį, ir taip buvo sunaikinta visa partija „Lee“ drabužių. Būtent šios lėlės buvo vienintelė prekė, kurios nesunaikino ši stichinė nelaimė, mat jos gaminamos iš gumos ir tiesiog buvo išplautos į viršų. Taip firma net ir ištikus negandoms vis tiek turėjo, ką parduoti.
Sėkme reikia dalintis
1996 metais „Lee“ sukūrė Nacionalinę džinsų dieną, kuria siekė skleisti žinią ir rinkti pinigus kovai su krūties vėžiu. Firma padarė nemažą reklaminę kompaniją ir prie šios iniciatyvos prisidėjo daug kitų didelių įmonių. Kiekviena pareiškė, kad darbuotojams, norintiems į biurą atvyksi su džinsais, kad šiems teks paaukoti po 5 JAV dolerius. Tuo metu darbuotojams tai buvo tikra atrakcija, nes džinsai buvo labiau gatvės drabužis, o ne ofiso apranga. Nuo 1996 iki 2015 metų džinsų dienos padėjo įvairiems krūties vėžio fondams paaukoti per 98 mln. JAV dolerių.
Tvarumo link
Prekės ženklas prisideda prie tvarumo idėjų ir įdiegė galimybė drabužių dizaineriams maketus teigti virtualiai. Taip „Lee“ sunaudoja 30 % mažiau prototipų, kurių atsisakymas sutaupo maždaug tokį patį vandens kiekį, kokį vieną per dieną sunaudoja 72 tūkst. amerikiečių. Įmonė taip pat taiko „zero-waste“ principus ir užtikrina, kad net 95 % jų gamybos likučių būtų perdirbti, kompostuoti ar panaudojami dar kartą. Visi „Lee“ darbuotojai yra skatinami dalyvauti įvairiose ne pelno siekiančių organizacijų veiklose ir savanoriaudami prisidėti prie geresnio rytojaus kūrimo.
Istorinė kolekcija
„Lee“ turi net kelias kolekcijas, kurios pakeitė visą mados industrijos rinką. Pavyzdžiui, 1927 metais tai buvo pirmasis drabužių gamintojas, kuris kaubojiškų kelnių, laisvalaikio bei darbo kombinezonų siuvimui panaudojo užtrauktuką. Šiai istorinei kolekcijai pavadinimą sukurti buvo paskelbtas nacionalinis konkursas, kurio metu laimėjo vieno žmogaus pasiūlytas pavadinimas „Whizit“. Daugeliui šis žodis primeną garsą, kurį skleidžia užtrauktukas. Naujas prekes pristatė garsus amerikiečių beisbolininkas Babe Ruth ir kelios kitos garsenybės. Kolekcija buvo itin sėkminga ir tais pačiais metais vykusiame nacionaliniame „Kukurūzų lukštenimo“ konkurse, net 8 iš 10-ies dalyvių dėvėjo drabužius būtent iš „Whizit“ linijos.
Sėkme reikia dalintis
1996 metais „Lee“ sukūrė Nacionalinę džinsų dieną, kuria siekė skleisti žinią ir rinkti pinigus kovai su krūties vėžiu. Firma padarė nemažą reklaminę kompaniją ir prie šios iniciatyvos prisidėjo daug kitų didelių įmonių. Kiekviena pareiškė, kad darbuotojams, norintiems į biurą atvyksi su džinsais, kad šiems teks paaukoti po 5 JAV dolerius. Tuo metu darbuotojams tai buvo tikra atrakcija, nes džinsai buvo labiau gatvės drabužis, o ne ofiso apranga. Nuo 1996 iki 2015 metų džinsų dienos padėjo įvairiems krūties vėžio fondams paaukoti per 98 mln. JAV dolerių.
„Lee“: Mada kiekvienam
„Lee“ prekės ženklas jau daugiau nei 130 metų kuria aukštos kokybės drabužius, skirtus visai šeimai. Nesvarbu, ar ieškai klasikinio stiliaus, ar mėgsti madingas naujienas, „Lee“ asortimente tikrai rasi tai, kas atitiks tavo skonį ir poreikius. GLAMI kolekcijoje gausu įvairių drabužių, batų ir aksesuarų vyrams, moterims ir vaikams, tad kiekvienas šeimos narys galės atrasti savo stilių.
Didelis pasirinkimas ir komfortas be kompromisų
„Lee“ supranta, kad kiekvienas žmogus yra unikalus, tad siūlo platų dydžių pasirinkimą – nuo 3XS iki 5XL. Nesvarbu, kokio kūno sudėjimo yra kiekvienas mados gerbėjas, „Lee“ drabužiai visada puikiai tiks ir leis jaustis patogiai. Be to, prekinis ženklas rūpinasi aukšta drabužių kokybe. tad šiegaminiai pasižymi patvarumu, ilgaamžiškumu ir yra gaminami iš kokybiškų, natūralių medžiagų.
Atrask savo stilių su „Lee“
Nesvarbu, koks tavo gyvenimo būdas ar asmeninis stilius, „Lee“ padės tau jį atskleisti. GLAMI kataloge rasi platų įvairių stilių drabužių pasrinkim1: nuo klasikinių kostiumų ir elegantiškų suknelių, laisvalaikio aprangos ir sportinių drabužių. Be to, „Lee“ siūlo įvairių aksesuarų, kurie padės sukurti vientisą ir stilingą įvaizdį. Pasinerk į „Lee“ mados pasaulį ir atrask savo idealų stilių!