„United Colors of Benetton“ mados prekinį ženklą galime pavadinti šeimos verslu. Įkūrėjai trys broliai – Luciano, Carlas ir Gilberto – bei jų sesuo Giuliana. Kompanija įkurta 1965 m. Luciano Benetton iniciatorius šio prekės ženklo. Jis nuo pat mažens domėjosi mada, dirbo asistentu vienoje apatinio trikotažo parduotuvėje. Giuliana, viena iš pirmųjų prisidėjusi prie šio prekinio ženklo kūrimo, nuo mažens mėgo dribti su siuvimo mašina.
Išskirtinumas
Tai prekinis mados ženklas pasižymintis spalvų gausa, dizainų dinamiškumu, drabužių kokybę. Vienas pirmųjų „Benetton“ prekių buvo vilnos megztinis, septintajame dešimtmetyje buvo laikomas prabangos preke, skirta labiau suaugusiems bei parduodama už gana didelę kainą ir tik kelių spalvų. Benetton sugalvojo išskirtinį dizainą nors megztinis turėjo tik penkis dydžius, buvo parduodamas net 36-iomis skirtingomis spalvomis. Net iki šių dienų „Benetton“ išlaikė savo pagrindį aspektą – spalvų gausą.
Žengimas į rinką
Pradžioje didelę dalį sudarė megzti rūbai, bet 1972 m. pristatyta „Jeans West“ džinsų liniją. Prekinis ženklas pradėjo plėstis ties darbužių gausa, bei parduotuvių plėtojimu. 1969 m. Benetton žengė į rinką atidarymas pirmąją parduotuvę Paryžiuje; vėliau Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Green B
„Green B“- tvarumas pagal Benetton, tai naujas šūkis šio mados
ženklo. „Benetton Group“ pristato GREEN B projektą, kuris apjungia visas
įmonės prekių ženklų tvarumo iniciatyvas. Nuo gaminio sumanymo ir
realizavimo. Vizija, susisteminanti įsipareigojimą aplinkai ir žmonėms,
kurie yra nuolatinė įmonės vertybė.
Grupės veikloje bus didinamas įsipareigojimas turėti dar tvaresnius produktus
dar labiau gerbiantys aplinką ir darbuotojų teises.
„GREEN B vienija skirtingas Benetton sielas. Žalia logotipo spalva,
išgarsinusi prekės ženklą pasaulyje. B- įkūrėjo vardo inicialas, bet taip
pat kaip „būti“, ir taip pat „bitė“, bitė, mažas darbštus ir
bendradarbiaujantis vabzdys, be kurio „visa ekosistema“ būtų krizėje
“, – aiškina Massimo Renon.
Bitė yra projekto logotipas. Pradedant nuo legendinio „Benetton“ mezginio,
jis simbolizuoja kiekvieno žmogaus indėlį į avilį, kuris organiškai
plečiasi, kaip ir įmonės bei jos žmonių įsipareigojimas tvarumui.
Vienas geriausių prekinių ženklų
Dvidešimt pirmame amžiuje mados prekinis ženklas „United Colors of Benetton“ išskiriamas vienas iš geriausių, prekių gausa ir spalvų gama nepalyginsi su 1965 metais. Prekinis ženklas sparčiai tobulėja ir siekia naujausių mados tendencijų išlaikydamas savo kokybę.
Pavasaris kartu su Benetton
Jei norisi atsinaujinti pavasariui garderobą prekės ženklas „Benetton“ visada turės ką pasiūlyti. Klasika ir laisvalaikis viename, taip galėtų skambėti šūkis. Drabužiai, kurie atkreipia dėmesį, audiniai traukiantys akį savo iškirtinimu ir elegancija.
Green B
„Green B“- tvarumas pagal Benetton, tai naujas šūkis šio mados
ženklo. „Benetton Group“ pristato GREEN B projektą, kuris apjungia visas
įmonės prekių ženklų tvarumo iniciatyvas. Nuo gaminio sumanymo ir
realizavimo. Vizija, susisteminanti įsipareigojimą aplinkai ir žmonėms,
kurie yra nuolatinė įmonės vertybė.
Grupės veikloje bus didinamas įsipareigojimas turėti dar tvaresnius produktus
dar labiau gerbiantys aplinką ir darbuotojų teises.
„GREEN B vienija skirtingas Benetton sielas. Žalia logotipo spalva,
išgarsinusi prekės ženklą pasaulyje. B- įkūrėjo vardo inicialas, bet taip
pat kaip „būti“, ir taip pat „bitė“, bitė, mažas darbštus ir
bendradarbiaujantis vabzdys, be kurio „visa ekosistema“ būtų krizėje
“, – aiškina Massimo Renon.
Bitė yra projekto logotipas. Pradedant nuo legendinio „Benetton“ mezginio,
jis simbolizuoja kiekvieno žmogaus indėlį į avilį, kuris organiškai
plečiasi, kaip ir įmonės bei jos žmonių įsipareigojimas tvarumui.
Ryškesnis pasaulis kartu su „United Colors of Benetton“
Svarbiausia „United Colors of Benetton“ dedamoji – tai itališkos mados ir pasaulinio masto tendencijų sintezė. Prekės ženklas ne tik siekia auditorijai pristatyti pačias karščiausias mados pasaulio naujienas, bet ir nori nuspalvinti kiekvieno pirkėjo dieną. Ryškus, įvairiausiais atspalviais spindintis „United Colors of Benetton“ asortimentas sužavės kiekvieną, kuris trokšta savo gyvenime ir įvaizdyje matyti daugiau spalvų.
Drabužiai nebijantiems spalvų
Norint pasipuošti ryškiomis spalvomis tinkamos progos laukti tikrai nereikia! „United Colors of Benetton“ tikslas – skatinti kiekvieną mados gerbėją savo drabužių spintą papildyti ne tik juodais ar baltais atspalviais. Įsileiskite į savo įvaizdį geltonų ar žalių aprangos detalių, o jei visgi norisi atrodyti kiek kukliau, puikus pasirinkimas – mėlyni drabužiai, subtiliai pabrėžiantys Jūsų derinį, tačiau ir suteikiantys ramybės. Leiskite savo įvaizdžiui sužydėti visomis spalvomis!
Megztukas vėsiems vasaros vakarams
Kai po karštos vasaros dienos išaušta vakaras, bandant apsisaugoti nuo gaivios vėsos suknelės ar plonos palaidinės gali nebeužtekti. Tačiau ieškoti striukės, kuri jau seniai slepiasi spintos glūdumoje, taip pat nesinori! Ką rinktis? „United Colors of Benetton“ turi išeitį. Tai – lengvi ir spalvingi megztiniai, kurie suteiks šilumos, bet atrodys skoningai ir tikrai nesugadins Jūsų įvaizdžio. Susegami kardiganai ar paprasti megztukai įvairių ilgių rankovėmis – rinkitės tai, kas patogiausia ir gražiausia Jums!