Sukurtas aktyviems. Amerikietiškas prekės ženklas „DC“ kuria avalynę ir aksesuarus, skirtus aktyviam laisvalaikiui. Firmos kataloge galima rasti kokybiškų sportinių batų, kelioninių ir sportinių krepšių, kepurių, marškinėlių ir t.t. „DC“ renkasi net garsūs pasaulio sportininkai, todėl tikime, kad ženklas nenuvils ir tavęs.
Ilgametė patirtis
Įmonę 1994 metais įkūrė trys amerikiečiai Damon Way, Ken Block ir Clayton Blehm. Kalifornijoje startavęs prekės ženklas iš pradžių pasauliui buvo pristatomas kaip „Droors Chothing“, tačiau vėliau pavadinimas sutrumpintas iki „DC“. Vienas iš ženklo kūrėjų, Ken Block, buvo profesionalus lenktynininkas ir priklausė „Hoonigan Racing Division“ komandai. Sportas ir jam skirta avalynė bei aksesuarai vyrui buvo svarbūs visą gyvenimą, pardavęs „DC“ akcijas jis investavo į automobilių sporto įmonę. 2004 metais prekės ženklą nusipirko kita didelė sportinių prekių korporacija „Quiksilver“.
Investicija į sportą
Prekės ženklas „DC“ ne tik kuria sportininkams ir sporto entuziastams skirtus batus bei aksesuarus, bet ir aktyviai remia įvairias sporto komandas. Prieš keletą metų firma buvo suformavusi net kelias savo vardą reklamuojančias riedlentininkų komandas įvairiose pasaulio šalyse: Norvegijoje, Kinijoje, Ispanijoje bei Australijoje. Taip pat buvo sukurtos ir snieglentininkų, motociklininkų bei automobilių ralio grupės. Joms priklausė minėtų sporto šakų profesionalai ir keli sportininkai mėgėjai.
Įdomūs marketingo sprendimai
„DC“ tikrai žino, kaip į save atkreipti dėmesį. Prekės ženklo gerbėjai dažnai stebinami ne tik įdomiomis kolekcijomis, bet ir marketingo sprendimais. „DC“ ir riedlenčių sporto entuziasto John Shanahan linijos šūkių tapo eilutė „The souce is served“, kuri verčiant tiesiogiai iš anglų kalbos reiškia „padažas paruoštas“. Nesupraskite tiesiogiai, šis posakis yra dažnai anglų kalboje naudojamas slengas, kurio mintis paslėpta. Minėtas „padažas“ reiškia stilių, pasitikėjimą ir patrauklumą. Šioje kolekcijoje raudonos spalvos sportiniai batai atliko tiesiogine padažo funkciją ir buvo fotografuojami ant įvairių patiekalų, pavyzdžiui, makaronų. Reklaminės nuotraukos, kuriose gražiai serviruotas stalas, vyno taurė ir spagečiai, ant kurių stūkso kedai tikrai patraukia dėmesį, tiesą?
Tvarumo link
„DC“ prisijungė prie „Boardriders Foundation“ grupės, kuri siekia įgyvendinti tvarumo idėjas. 2022 metais įmonė pristatė savo pirmąją „Zero Waste“ kolekciją, kuri buvo sukurta iš perdirbtų žaliavų ir ekologiškos gumos, naudotos batų padams gaminti. Kolekcija išsiskyrė simboliškai žaliu „DC“ logotipu, kuris visiems tvarumo entuziastams padėjo atpažinti perdirbtos kolekcijos gaminius.
Spalvingos kolekcijos
Per ilgus firmos gyvavimo metus, „DC“ sukūrė ne vieną kolekciją. Tiesa, dauguma jų universalių dizainų bei spalvų. Tačiau prekės ženklas nevengia eksperimentuoti, kuomet kolekcijas pristato bendradarbiaujant su kitomis įmonėmis ar žvaigždėmis. 2022 metais buvo pristatyta bendra „DC“ ir „Marvel“ personažų linija. Pastaroji buvo itin žaisminga ir ryški. Ją sudarė sportiniai batai, puošti firmų personažais ir kita „Marvel“ simbolika. Reklamuojant šią kolekciją buvo net gi buvo išleista itin riboti tiražo komisų knyga, kurioje „Deadpool“ veikėjas iš „Marvel“ filmo keliauja laiku atgal į 1994-uosius ir sutinka „DC“ įkūrėjus.
Įdomūs marketingo sprendimai
„DC“ tikrai žino, kaip į save atkreipti dėmesį. Prekės ženklo gerbėjai dažnai stebinami ne tik įdomiomis kolekcijomis, bet ir marketingo sprendimais. „DC“ ir riedlenčių sporto entuziasto John Shanahan linijos šūkių tapo eilutė „The souce is served“, kuri verčiant tiesiogiai iš anglų kalbos reiškia „padažas paruoštas“. Nesupraskite tiesiogiai, šis posakis yra dažnai anglų kalboje naudojamas slengas, kurio mintis paslėpta. Minėtas „padažas“ reiškia stilių, pasitikėjimą ir patrauklumą. Šioje kolekcijoje raudonos spalvos sportiniai batai atliko tiesiogine padažo funkciją ir buvo fotografuojami ant įvairių patiekalų, pavyzdžiui, makaronų. Reklaminės nuotraukos, kuriose gražiai serviruotas stalas, vyno taurė ir spagečiai, ant kurių stūkso kedai tikrai patraukia dėmesį, tiesą?
„DC“: apranga kiekvienam sezonui ir stiliui
Nesvarbu, ar ieškai stilingos aprangos moterims, vyrams ar vaikams, „DC“ kolekcijose tikrai rasi kažką savo įvaizdžiui. Čia rasi platų drabužių, avalynės ir aksesuarų asortimentą, kuris leis sukurti įvairius stilius ir įvaizdžius. Atrask ryškias ir išskirtines aprangos detales, kurios papildys tavo spintą ir leis tau išsiskirti iš minios. „DC“ kolekcijose gausu įvairių spalvų, raštų ir tekstūrų, be to, šie stiliaus akcentai yra pagaminti iš aukštos kokybės medžiagų, tad tarnaus ilgai ir bus patogūs dėvėti.
Sprendimai tavo individualiems stiliaus poreikiams visus metus
„DC“ kokybę pamilai taip stipriai, kad su šia skirtis nesinori ištisus metus? Ne bėda – garsusis prekinis ženklas siūlo ypač platų drabužių ir avalynės pasirinkimą, kuriame – pasiūlymai ir pavasariui, ir vasarai, rudeniui bei žiemai. Kaip pasirintki tinkamiausią? Atkreipk dėmesį į audinius – lengvesni, žinoma, tiks šiltesniems orams, o storesni maloniai apgaubs užklupus netikėtam šaltukui.
Nepraleisk išpardavimų
„DC“ prekės ženklas dažnai siūlo išpardavimus, tad nepamiršk sekti naujienų ir pasinaudoti galimybe įsigyti mėgstamiausius drabužius ar aksesuarus už geresnę kainą. Su „DC“ gali atrodyti stilingai ir neišleisti daug pinigų – beliks sekti ypatingus pasiūlymus GLAMI išpardavimų kataloge.