Kaip viskas prasidėjo?
„Salomon“ prekinis ženklas įkurtas dar 1947-aisiais. Verslo pradininku tapo Francois Salomon, kuris kartu su žmonos bei sūnaus pagalba nusprendė užsiimti slidžių bei slidinėjimo aksesuarų gamyba. Po kiek daugiau nei dvidešimties metų veiklos Francois pristatė naują produktą rinkoje: apkaustus, pritvirtinančius pėdas prie slidžių. Ši inovacija prekinį ženklą išgarsino visame pasaulyje, tad jau 8-ajame dešimtmetyje „Salomon“ tapo vienu didžiausių slidinėjimo įrangos gamintojų visame pasaulyje ir per metus pardavė daugiau nei milijoną minėtųjų apkaustų porų.
Plėtra ir inovacijos
Bėgant laikui įmonė auditoriją supažindino su dar viena naujiena – slidinėjimo batais su Nordic System tvirtinimo sistema. 10-ajame dešimtetyje „Salomon“ taip pat praplėtė savo asortimentą naujomis prekėmis: žygio batais bei sportiniais drabužiais ir aksesuarais vasaros sezonui. 2000-aisiais žymusis vardas pristatė dar daugiau naujovių: ne tik technologiją „Custom Fit“, bet ir šūkį „Time to Play“, kuriuo iki šiol skatina savo gerbėjus sugrįžti į jaunystę ir ieškoti nuotykių.
Tvarumas
Visai neseniai „Salomon“ prisijungė prie pasaulinės iniciatyvos siekti tvarumo mados industrijoje. Prekinis ženklas pristatė pirmąją perdirbtų sportbačių kolekciją „Index 01“, kuri užtikrins šimtaprocentinį komfortą ir funkcionalumą.
Ikoniškas sporto prekinis ženklas
Dėka savo aistros lauko sportui, technologijoms ir aukštos kokybės prekėms šiandien įmonė susilaukia didžiulės sėkmės. Svarbiausia „Salomon“ misija – sporto gerbėjus aprūpinti išskirtinės kokybės drabužiais bei aksesuarais, kurių dėka laiku gamtoje galima mėgautis dar labiau. Šiandien šis vardas laikomas vienu populiariausių ir kokybiškių prekinių ženklų visoje sportinės aprangos rinkoje.
Parama atletams
„Salomon“ aktyviai palaiko sportininkus visame pasaulyje. Prekinio ženklo kampanijose neretai pasirodo įvairių sporto šakų atstovai pradedant slidinėjimu ir baigiant bėgimu. „Salomon“ ambasadorių tarpe išvysime tokias sporto pasaulio įžymybes kaip Kilian Jornet, Courtney Dauwalter ar Emelie Forsberg, kartu su prekiniu ženklu dirbančias ne vienerius metus.
Tvarumas
Visai neseniai „Salomon“ prisijungė prie pasaulinės iniciatyvos siekti tvarumo mados industrijoje. Prekinis ženklas pristatė pirmąją perdirbtų sportbačių kolekciją „Index 01“, kuri užtikrins šimtaprocentinį komfortą ir funkcionalumą.
Geriausias sprendimas aktyviam laisvalaikiui
„Metas žaisti“ – tai „Salomon“ šūkis, kviečiantis kiekvieną užsiimti aktyviu laisvalaikiu nepriklausomai nuo to, koks Jūsų amžius, socialinis statusas ar gyvenamoji vieta. Prekės ženklas vienija aktyvaus laisvalaikio entuziastus visame pasaulyje ir leidžia jiems laiką sportuojant praleisti linksmai ir kokybiškai. Jei vasaros pasivaikščiojimams sportinės aprangos dar neradote, verta prisiminti būtent „Salomon“ produktus.
Stilingos kepurės bet kuriam sezonui
Prie aprangos derantis galvos apdangalas gali tapti ne tik aksesuaru, sušildančiu vėsiu oru ar apsaugančiu nuo kaitrios saulės, bet ir detale, Jūsų įvaizdžiui suteikiančia unikalumo. Prie striukės ar madingo palto puikiai atrodys megzta kepurė – galite rinktis paprastą arba dekoruotą bumbulu. Vasariškam įvaizdžiui idealiai tiks kepurė su snapeliu – ši ypač patiks sportinio stiliaus gerbėjams. Kad ir ką pasirinksite, su „Salomon“ aksesuarais tikrai neatrodysite nuobodžiai!
Patogi avalynė visai šeimai
Jei aktyvų laisvalaikį dievinate ne tik Jūs, bet ir Jūsų atžalos, „Salomon“ turi džiugių žinių: prekės ženklo asortimente gausu avalynės vyrams, moterims, ir net vaikams! Nuo pačių mažiausių iki kiek didesnių dydžių, nuo kuklių modelių ir santūrių spalvų iki ryškių bei išskirtinių batų – atsižvelgiant į savo poreikius, tobulą avalynę pasivaikščiojimams ar sportui atras kiekvienas šeimos narys.