Iriedaily
Tik labai maža mados prekinių ženklų dalis į gatvės stilių, meną bei gyvenimo būdą įsitraukusi taip stipriai, kaip „Iriedaily“! 1994-aisiais Berlyne įkurtas verslas šiandien siūlo platų stilingų marškinėlių, megztinių bei aksesuarų asortimentą vyrams ir moterims.
Pirmieji žingsniai žymiojo vardo link
Nors oficialia „Iriedaily“ gimimo data galime laikyti 1994-uosius, iš tiesų verslas pradėjo vystytis kiek anksčiau. 1990-aisiais keturi bičiuliai Walter Molt, Achim Probst, Roland Wagner bei Daniel Luger įkūrė šilkografijos spaustuvę, kurioje daugiausiai dėmesio skyrė muzikos grupių atributikos gamybai. Visgi po kelerių metų būsimojo prekinio ženklo įkūrėjai nusprendė pakeisti verslo kryptį. Taip nuspręsta, kad tuo metu dar tik besivystančią gatvės stiliaus madą kur kas svarbiau papildyti savo asmeniniu indėliu – „Iriedaily“ prekėmis.
Kas slypi už „Iriedaily“ logotipo?
Neabejojame, kad vokiško vardo logotipe jau spėjote įžvelgti gausybę skirtingų simbolių. Kiekvienas jų čia slepiasi tikrai ne be priežasties! Pavyzdžiui, sukryžiuota plunksna bei kardas atspindi taikią įmonės poziciją bei šūkį „Žodis galingesnis už kalaviją“. Virš „y“ raidės „Iriedaily“ pavadinime pastebėsime ir apskritimo formos ikonėlę. Tai – vienas pirmųjų verslo skiriamųjų ženklų, vietą atradusių ir šiandieniniame logotipe.
Socialiai atsakingas verslas
Ne gana to, kad gatvės mados gerbėjus stebina tvariais bei stilingais drabužiais, „Iriedaily“ atranda laiko imtis ir kitų iniciatyvų. Viena jų – tai bendrarbiavimas su futbolo klubu „FSV Hansa 07“, kuriam sukurta speciali atributika, įranga savanoriams bei džemperiai su rasizmą ir diskriminaciją kritikuojančiais užrašais. Įmonė finansiškai remia ir „OroVerde“ – fondą, besirūpinantį tropinių miškų atsodinimu, o „Berliner Stadtmission“ aukoja drabužius, kurie vėliau dovanojami vargstantiems.
Kur gimsta „Iriedaily“ kolekcijos?
Kasmet prekinis ženklas pristato dvi produktų linijas, skirtas pavasario/vasaros bei rudens/žiemos sezonams. Maždaug pusė „Iriedaily“ drabužių bei aksesuarų siuvami Portugalijoje, o likusioji dalis – Kinijoje. Portugalijoje įmonė bendradarbiauja su nedideliais, šeimų valdomais verslais, na o Kinijoje produkciją kuria keletas skirtingų fabrikų. Šių darbuotojams „Iriedaily“ stengiasi užtikrinti pačias geriausias darbo sąlygas.
Tvarumas
Jei norime išsaugoti mūsų planetą ir pasirūpinti pačiomis geriausiomis gyvenimo sąlygomis ateities kartoms, teks keisti savo požiūrį ir įpročius. Šia filosofija vadovaujasi ir „Iriedaily“, pamažu siekianti tvaraus prekinio ženklo vardo. Kaipgi tai daroma? Visų pirma, dauguma drabužių „Iriedaily“ asortimente jau gaminami iš organinės medvilnės bei perdirbtų ar natūraliai išgautų audinių. Visos aprangos detalės pirkėjus pasiekia perdirbtuose popieriniuose maišeliuose bei pažymėtos veganiško produkto etiketėmis. Verslas priklauso ir „Fair Wear Foundation“, kuriame ne vienerius metus iš eilės pelno lyderio statusą.
Socialiai atsakingas verslas
Ne gana to, kad gatvės mados gerbėjus stebina tvariais bei stilingais drabužiais, „Iriedaily“ atranda laiko imtis ir kitų iniciatyvų. Viena jų – tai bendrarbiavimas su futbolo klubu „FSV Hansa 07“, kuriam sukurta speciali atributika, įranga savanoriams bei džemperiai su rasizmą ir diskriminaciją kritikuojančiais užrašais. Įmonė finansiškai remia ir „OroVerde“ – fondą, besirūpinantį tropinių miškų atsodinimu, o „Berliner Stadtmission“ aukoja drabužius, kurie vėliau dovanojami vargstantiems.