Palladium
„Palladium“ įmonė buvo įkurta dar 1920 metais Lione, Prancūzijoje. Tačiau tuo metu ji gamino…. orlaivių padangas! Pastarosios buvo skirtos dviplaniams lėktuvams, kurie tada buvo populiarūs tarp tyrinėtojų ir po Pirmojo pasaulinio karo atsikuriančios aviacijos pramonės. Firmos padangos buvo populiarios visoje Europoje. Tam tikra prasme „Palladium“ ir toliau kuria „padangas“… tačiau dabar – žmonėms. Šiuo metu prekės ženklas yra populiarus dėl savo itin patvarios avalynės, skirtos visai šeimai.
Kariams skirta avalynė
Antrojo pasaulinio karo metais „Palladium“ tiekė itin aukštos kokybės padangas, skirtas koviniams lėktuvams. Tačiau karui pasibaigus, sumažėjo ir pastarųjų paklausa, todėl įmonei teko keisti veiklos sritį. Taip kilo idėja gaminti batus. „Palladium“ jau turėjo ryšių su kariuomenės pasauliu, todėl visai nenuostabu, kad būtent karininkai buvo pirmi prekės ženklo klientai. Kodėl jie rinkosi būtent šiuos batus? Nors „Palladium“ avalynė itin tvirta, tačiau yra gana lengva ir neapsunkinanti pėdų. Tai buvo tobulas pasirinkimams dykumos sąlygoms Šiaurės Afrikoje, kur tuo metu vyko prancūzų kariai. Prekės ženklas aprūpino visą prancūzų kariuomenę Indokinijos bei Alžyro karo metais. Šiuo metu „Palladium“ labai mėgstami visų keliautojų ir žygeivių.
Žingsnis į sporto pasaulį
Nuo 1970-ųjų „Palladium“ įsiliejo ir į sportinės avalynės rinką. Jų kuriamus batus ypač pamėgo teniso ir krepšinio žaidėjai. Atletai dažniausiai rinkosi „Pallabasket“ ir „Phoenix“ modelius. Krepšinio legenda vadinamas Alainas Gillesas labai palaikė „Palladium“ ir net buvo tapęs firmos sportbačiu veidu. Prekės ženklo avalynę mėgo ir žymus prancūzų teniso žaidėjas Patrice’as Dominiguezas, kuomet 1971–1979 metais skynė pergales „David Cup“ turnyre.
Visuomet už laisvę
Aplinkybės lėmė, kad „Palladium“ laisvės simboliu tapo net kelis kartus. Kaip jau minėjome, prekės ženklas buvo populiarus tarp prancūzų revoliucionierių, kurie buvo pavargę nuo senojo režimo. Studentai užėmė universitetus ir gatves, protestuodami prieš kapitalizmą, vartotojiškumą, imperializmą, tradicines institucijas, vertybes ir tvarką. Visų protestų metu jaunimas avėjo „Palladium“ kurtus sportinius batus. Kai „Palladium“ pasirodė JAV rinkoje, juos iškarto pamilo Niujorko jaunimas, o ypač – homoseksualų bendruomenė. Pastaroji šią prancūzišką rinkdavosi ir gėjų paradų metu, kuriais taip pat kovojo už savo teises ir laisves.
Tvarumo link
„Palladium“ siekia į savo veiklą įvesti vis daugiau aplinką tausojančių dizainų ir jau yra parengę kelias ekologiškas kolekcijas. Pirmojoje pagrindinis akcentas buvo skirtas organiškoms ir perdirbtoms medžiagoms. Avalynė kurta iš perdirbtų PET plastiko butelių ir taip jiems suteiktas naujas gyvenimas. Kitą, „Earth“ kolekciją, sudarė batai iš išskirtinai organinės medvilnės, kurios apdorojime nenaudotos kenksmingos medžiagos, dažai ar plastikas. Prekės ženklas taip pat bendradarbiauja ir su įvairiais socialinių tinklų atstovais, kurie pasisako už tvarias idėjas.
Garsusis batų modelis
1947 metais „Palladium“ pristatė „Pampa“ batų modelį, pagal kurį pasaulis iki šiol atsimena šį prekės ženklą. Tai buvo batai, kuriais žengė Prancūzijos kariuomenė Antrojo pasaulinio karo metais. Karininkai juos naudojo ir kitose misijose. Prancūzijai atsigaunant po karo, šalies gyventojai pradėjo domėtis žygiais, kelionėmis, įvairia aktyvia veikla. „Palladium“ kurta avalynė tam tobulai tiko! Populiarumo firmai pridėjo ir 1968 metais šalyje vykę protestai, kurių metu „Palladium“ gaminiai tapo laisvės simboliu. 2017 metais prekės ženklas pristatė patobulintą „Pampa“ modelį su pagerinti padu.
Visuomet už laisvę
Aplinkybės lėmė, kad „Palladium“ laisvės simboliu tapo net kelis kartus. Kaip jau minėjome, prekės ženklas buvo populiarus tarp prancūzų revoliucionierių, kurie buvo pavargę nuo senojo režimo. Studentai užėmė universitetus ir gatves, protestuodami prieš kapitalizmą, vartotojiškumą, imperializmą, tradicines institucijas, vertybes ir tvarką. Visų protestų metu jaunimas avėjo „Palladium“ kurtus sportinius batus. Kai „Palladium“ pasirodė JAV rinkoje, juos iškarto pamilo Niujorko jaunimas, o ypač – homoseksualų bendruomenė. Pastaroji šią prancūzišką rinkdavosi ir gėjų paradų metu, kuriais taip pat kovojo už savo teises ir laisves.
Iš karo pramonės į madą
„Palladium“ prekės ženklo veikla prasidėjo visiškai kitaip, nei galėtume įsivaizduoti. Po Pirmojo pasaulinio karo Lione, Prancūzijoje, įkurta įmonė gamino padangas orlaiviams, vėliau sumažėjus produktų poreikiui pakeitė veiklos kryptį ir pradėjo karių avalynės gamybą. Šiandien „Palladium“ batais džiaugiasi ne tik kariuomenės pasaulio atstovai, bet ir mados gerbėjai, stilingus moteriškus bei vyriškus batus kūrybiškai derinantys ir kasdienėje aprangoje.
Tikriems nuotykių ieškotojams
Turbūt sutiksite, kad „Palladium“ – tikrai ne klasikos ir elegancijos gerbėjams. Nors šiuolaikinė mada leidžia pasireikšti kiekvieno vaizduotei, o skirtingo stiliaus aprangos detales derinti kartu – jau nieko keisto, vis dėlto šis prekės ženklas daugiausiai dėmesio skiria auditorijai, ieškančiai nuotykių ir siekiančiai atrasti naujų dalykų. Patogi „Palladium“ avalynė užtikrins, kad įspūdingiausių atradimų paieškose nereikėtų rūpintis skaudančiomis kojomis – kokybiški batai gaminami iš aukščiausios klasės medžiagų.
Avalynė bet kuriam sezonui
Jau spėjote pamilti „Palladium“? Nudžiuginsime jus žinia, kad su šiuo prekės ženklu išsiskirti nereiks nė vienai minutei! Nors populiariausi įmonės produktai – tai auliniai batai, geriausiai tinkantys nuotykiams atšiaurioje aplinkoje, „Palladium“ gali pasiūlyti ir sportinių batelių, kurie pravers pavasarį, vasarą ir net rudenį. O jei lauke taip karšta, kad nesinori nei aulinukų, nei sportbačių, rasite ir porą basučių modelių, kuriuos galite drąsiai derinti prie bet kokios laisvalaikio aprangos.