Colmar
„Colmar“ – tai itališkas prekės ženklas, daugiausiai dėmesio skiriantis sportinių ir slidinėjimo drabužių, švarkų bei įrangos gamybai. Įmonė gali didžiuotis beveik šimtą metų kuriama istorija, kurioje „Colmar“ tapo viso pasaulio sporto (o ypač – slidinėjimo ir snieglenčių) entuziastų mėgiamu vardu.
Kaip viskas prasidėjo?
Įmonė Mario ir Irmos Colombo buvo įsteigta 1923-iaisiais metais Moncoje, Italijoje. Pirmuoju pavadinimu iš tiesų tapo „Manifattura Mario Colombo & C“, o prekinis ženklas kūrė ir gamino skrybėles bei batus. Kiek vėliau buvo nuspręsta pakeisti įmonės vardą į „Colmar“, kuris naudojamas iki šių dienų: jis susideda iš pirmųjų trijų įkūrėjo Mario Colmar vardo bei pavardės raidžių.
Pirmoji sėkmė
Nepaisant sunkumų, su kuriais teko susidurti XX-ojo amžiaus pirmojoje pusėje (pavyzdžiui, 1929-ųjų Didžiosios Depresijos laikotarpio ar blogėjančios sociopolitinės situacijos), „Colmar“ vis tiek augo ir tobulėjo. Įmonė visuomet siekė būti moderni, tad atnaujino gamybos procesus, o darbo kombinezonams ėmė naudoti medvilnę. Šis drabužis puikiai tiko ir slidinėjimo pradininkams, vienas kurių buvo greitojo slidinėjimo čempionas Leo Gasperl.
Šeimos verslas
Per paskutinįjį dešimtmetį „Colmar“ ir toliau tęsė savo plėtrą: gamybos procese įdiegė pačias inovatyviausias technologijas ir ėmė naudoti audinius, kurie atletams gali padėti pasirodyti geriau. Tačiau įmonės komanda vis dar išlieka šeima ir lygiai taip stengiasi kurti draugiško, lokalaus verslo įvaizdį.
„Colmar“ ir slidinėjimas
Po Mario mirties 5-ajame dešimtmetyje jo žmona Irma bei sūnūs Giancarlo ir Angelo kompaniją perėmė į savo rankas. Prekės ženklas ėmė bendradarbiauti su Italijos žiemos sporto federacija, taip pat ir Pool Italia bei slidinėjimo čempionu Zeno Colò, su kuriuo sukūrė ir vieną žymiausių prekės ženklo produktų – švarką.
Atpažįstamas kiekvieno atleto
Tolimesniais metais prekės ženklas pradėjo įvairių slidinėjimo produktų gamybą, tačiau švarkai vis dar dominavo populiarumo viršūnėse. Daugybė atletų „Colmar“ drabužius pradėjo dėvėti ypač svarbiuose renginiuose – pavyzdžiui, pasaulio čempionatuose ar net olimpinėse žaidynėse.
Šeimos verslas
Per paskutinįjį dešimtmetį „Colmar“ ir toliau tęsė savo plėtrą: gamybos procese įdiegė pačias inovatyviausias technologijas ir ėmė naudoti audinius, kurie atletams gali padėti pasirodyti geriau. Tačiau įmonės komanda vis dar išlieka šeima ir lygiai taip stengiasi kurti draugiško, lokalaus verslo įvaizdį.
Kai funkcija sutinka eleganciją
Itališkas prekinis ženklas mados pasaulyje dominuoja jau nuo 1923-iųjų. Nors iš pradžių „Colmar“ produkcijoje vyravo veltinio dirbiniai, netrukus vietos atsirado ir darbo drabužiams bei kombinezonams, o dar vėliau asortimentą papildė ir slidinėjimo apranga. Šiandien įmonė mados gerbėjų auditorijai siūlo platų sportinių, tačiau elegantiškų drabužių spektrą – išskirtiniai pasiūlymai, sukurti įvairioms progoms, nustebins ir vyrus, ir moteris.
Tikra kokybė
Pirmenybę teikiate ne ištaigingam dizainui, o gerai kokybei ir ilgaamžiškumui? Toli dairytis tikrai neteks, nes „Colmar“ – tai prekinis ženklas, kuris kokybę pasiūlyti tikrai gali. Tiesa, GLAMI kataloge pavyks atrasti ne tik metų metus tarnausiančius itališko prekinio ženklo drabužius, bet ir unikalų stilių, madingiausias spalvas bei ornamentus. Rinkitės iš funkcionalių moteriškų striukių ar vyriškų džemperių ir papildykite savo spintą dalele belaikės mados!
Geriausias palydovas pasivaikščiojimams
Tiesa, „Colmar“ lentynose slepiasi toli gražu ne vien tik drabužiai – prekinis ženklas pasiryžęs nustebinti ir kokybiškos avalynės gausa! Atsakingai siuvami „Colmar“ batai sužavės aukščiausios klasės medžiagomis bei maksimaliu komfortu. Sportbačiai karščiausiose tendencijose karaliauja jau metų metus, tad pasirinkę dailiausią vyriškų ar moteriškų porą tiesiog nesuklysite. Naujuosius batus derinkite ir laisvalaikio aprangoje, ir net siekdami atrodyti kiek puošniau – išskirtinis dizainas tobulai prisitaikys prie bet kokio įvaizdžio.