s.Oliver
„s.Oliver“ įmonių grupė savo tarptautine mada įkvepia žmones visame pasaulyje. Didžiulė kelių kompanijų šeima kartu jungia skirtingus gyvenimo būdus, kuriuos atspindi prekiniai ženklai „s.Oliver“, „Q/S by s.Oliver“, „comma“, „comma casual identity“ bei „LIEBESKIND BERLIN“.
Pradžios
1969-aisiais Bernd Freier atidarė pirmąją „Sir Oliver“ išparduotuvę Herrnstrasse gatvėje Viurcburge. 1973-aisiais prabangus prekinis ženklas „comma“ gimė Diuseldorfe – savo asortimentą įmonė kūrė iš modernių verslo stiliaus drabužių. 1975-aisiais „Sir Oliver“ pristatė moteriškų drabužių liniją, o po trejų metų savo vardą pakeitė į „s.Oliver“. 1985-aisiais Viurcburge atsidarė pirmoji įprasta parduotuvė, o 1994-aisiais įkurtas dar vienas prekinis ženklas „QS“.
Prekės ženklo plėtra
1995-aisiais „s.Oliver“ sukūrė dvi naujas produktų linijas – „s.Oliver“ vyrams bei moterims. Ilgai netrukus įmonė kasmet pirkėjams pristatė jau po dvylika naujų kolekcijų, o prekyba pradėta jau ir už Vokietijos ribų – Austrijoje, Šveicarijoje ir Beniliukse. 2009-aisiais „Oliver“ būstinė įsikūrė Rotendorfe.
Nauja pradžia
Naujas logotipas, naujas požiūris ir prekės ženklo strategija: mados bei gyvenimo būdo įmonė „s.Oliver“ nuo 2021-ųjų balandžio į ateitį žengia atsinaujinusi. 360° prekinio ženklo kampanija bus pristatyta kaip atsinaujinimo dalis.
„s.Oliver“ vertybės
Šis prekės ženklas palaiko modernią madą, meistrišką kokybę bei tobulai tinkančius kirpimus. „s.Oliver“ siekia, kad mada taptų didžiule gyvenimo dalimi, tačiau supranta, jog kartais egzistuoja ir svarbesni dalykai nei naujausių tendencijų vaikymasis. Laikas, praleistas kartu su šeima ar draugais, yra kur kas vertingesnis už aukštosios mados įvaizdį.
Kokybė ir tvarumas
„s.Oliver“ tiki, kad atrodyti puikiai ir daryti gerus dalykus vienu metu tikrai įmanoma! Dėl kokybės ir tvarumo; dėl šeimos, draugystės, ir buvimo kartu. Šiam atsakingam prekės ženklui rūpi žmonės ir tą jis parodo savo produktuose ir bendraujant su tiekėjais bei klientais. Jokio kičo – tik nuostabi mada, kuri pasakoja istoriją.
Nauja pradžia
Naujas logotipas, naujas požiūris ir prekės ženklo strategija: mados bei gyvenimo būdo įmonė „s.Oliver“ nuo 2021-ųjų balandžio į ateitį žengia atsinaujinusi. 360° prekinio ženklo kampanija bus pristatyta kaip atsinaujinimo dalis.
Klasikinis „s.Oliver“
Pilnas šios vokiško mados prekės ženklo pavadinimas – Sir Oliver. Kodėl? Pasirodo, įmonės įkūrėjas Bernd Freier ypač mėgo klasika tapusį Čarlzo Dikenso kūrinį „Oliveris Tvistas“. Vėliau įmonės pavadinimas sutrumpintas iki s.Oliver. Kiti šio prekės ženklo sinonimai – tai komfortas, klasikiniai kirpimai, kokybiški audiniai bei meistriškumas, atsiskleidžiantys moteriškų bei vyriškų rūbų ir aksesuarų asortimente. Kas galėtų atsisakyti tokios kokybės? Išsirinkite savo mylimiausią produktą iš naujausios 2021-ųjų kolekcijos.
Dėmesys vyrams ir moterims
S.Oliver kolekcija, skirta vyrams, spinduliuoja berniukiška dvasia, kurios nereikėtų baimintis net ir už Oliverį Tvistą kiek vyresniems džentelmenams. Vyriški marškinėliai – puiki detalė bet kuriam, vertinančiam patogumą ir madingą stilių kasdienėje aprangoje. O merginoms tikrai patiks suknelės, sijonai bei kokybiški ir elegantiški batai. Ieškote suvarstomų aulinukų, aukštakulnių ar vasariškų sandalų? Žvilgtelėkite į tai, ką jums siūlo S.Oliver!
„S.Oliver“ pasiūlymai vaikams
S.Oliver specializuojasi ne tik moterų bei vyrų madoje – prekės ženklas nepamiršta ir mažųjų! Vaikų drabužių bei avalynės kolekcija kupina pasiūlymų įvairiausio amžiaus vaikams. Mergaitės susižavės marškinėliais bei megztiniais, o ypač – mielomis suknelėmis kiekvienai progai. Berniukų dėmesį patrauks dailūs ir kokybiški drabužiai. S.Oliver pasirūpino ir žaismingai dekoruotais, ir minimalistiniais, vienspalviais drabužiais, tad Jums belieka tik pasirinkti!