Reima
Unikali idėja. Prekinio ženklo „Reima“ istorija prasidėjo dar 1944 metais mažame Kankaanpää miestelyje, Suomijoje. „Reima“ jau tada turėjo išskirtinę viziją ir tvarias vertybes – surinkdavo senas kariuomenės uniformas ir jas perdirbdavo. Naujai prikelti audiniai buvo praktiški ir tinkantys visiems šeimos nariams. Prekės ženklas ir toliau nenustoja tyrinėti bei kuria įvairius apdovanojimus pelnančius vaikiškus drabužius, kurie prisideda prie tvaresnio rytojaus kūrimo.
Antras šansas
Ankstyvaisiais pokario metais labai trūko žaliavų, todėl naujai iškepta įmonė pirmuosius drabužius ėmėsi gaminti iš senų armijos sniego kostiumų! Taip seni ir niekam nereikalingi drabužiai tarsi gavo antrą šansą sužibėti. Pirmieji „Reima“ kūriniai buvo moteriški darbo drabužiai, tačiau netrukus gamyba susikoncentravo į lauko aprangą, skirtą išvykoms, stovyklavimui ir sportui, ypatingą dėmesį skiriant vaikų drabužiams. 1950-ųjų pabaigoje „Reimai“ truko patvarių medžiagų vaikiškiems drabužiams, todėl firma ėmėsi ir medžiagų gamybos. „Reima“ taip pat buvo viena iš pirmųjų Suomijos įmonių, kuri reklamavosi per televiziją, o įsimintinoje reklamoje gamyklos vadovo sūnūs apatinę kelnių dalį trynė į besisukantį galąstuvą, kad įrodytų jų patvarumą!
Pokyčių metas
1960-ieji prekės ženklui buvo didelių pokyčių ir plėtros metas. Atsivėrus rytiniams eksporto kanalams, „Reima“ gaminių dalis, parduodama už Suomijos ribų, sparčiai didėjo. O dešimtmečio pabaigoje buvo sukurta enstex medžiaga, kuri tuo metu buvo išties revoliucinė ne tik dėl savo patvarumo, bet ir dėl vandeniui atsparių savybių. Kuomet vis daugiau moterų pradėjo dirbti, enstex pluošto ilgaamžiškumas ir priežiūros paprastumas patiko mamoms, kurios vežė savo vaikus į dienos priežiūros centrus.
Už aktyvų gyvenimą
2016 metais „Reima“ pristatė kai ką, kas ir šiai dienai atrodo itin modernu ir net genialu. Tai buvo „ReimaGO“ programėlė, kuri buvo susieta su šio prekės ženklo drabužiais. Kiekvieną kartą judant tai atsispindėdavo mobiliajame telefone ir skatino vaikus judėti bei tokių būdų rinkti taškus, gauti prizus. Tačiau suomiška įmonė inovatyvumu pasižymėjo jau nuo seno – dar 1980-aisias įkūrė „Reima Club“. Jo nariai du kartus į metus gaudavo promoginio turinio žurnalą su naujausiais „Reima“ kolekcijos gaminiais. Tuo metu tokia reklamos forma Suomijoje buvo dar nauja. Be to, „Reima“ buvo viena iš pirmųjų kompanijų, kuri 1982-aisias, reklamavosi ką tik atidarytame Helsinkio metro.
Tvarumo idėjos
Prekės ženklas „Reima“ jau nuo savo įsikūrimo pradžios puoselėjo tvarumo idėjas, juk net patys pirmieji gaminiai buvo iš perdirbtų medžiagų. 2020 metais „Reima“ pristatė kolekciją, kurios drabužiai buvo pagaminti iš vienos medžiagos, nes taip daug lengviau rūšiuoti ir perdirbti pasenusius ar nebenaudojamus rūbus. O 2022-aisias „Reima“ tapo pirmąją Suomijos įmone, įsipareigojusia prisidėti prie „Science Based Targets“ veiklos. Pastaroji siekia sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą.
Tegyvuoja naujovės
„Reima“ daugiausia dėmesio skyrė vaikiškiems drabužiams, tačiau buvo gaminami ir madingi kasdieniai bei sportui skirti rūbai suaugusiems. „Reima“ pelnė apdovanojimus už keletą inovatyvių sprendimų, pavyzdžiui, sukūrė ugniai ir itin šaltoms oro sąlygoms atsparias darbo aprangas.1990-isiais „Reima“ suvienijo jėgas su vaikiškų drabužių prekės ženklu „Tutta“ ir kartu įsigijo įmonę „Lassie“. Bendrai jų pristatyta kolekcija „Reimatec“, kurią sudarė kvėpuojantys, vėjui ir vandeniui nepralaidūs drabužiai pelnė pirkėjų pripažinimą Suomijoje, o netrukus ir visose pagrindinėse eksporto šalyse. Nuo 2004 metų „Reima“ nustojo gaminti drabužius suaugusiems ir visą dėmesį sutelkė į tikrąją įmonės tikslinę grupę – vaikus nuo 0 iki 12 metų.
Už aktyvų gyvenimą
2016 metais „Reima“ pristatė kai ką, kas ir šiai dienai atrodo itin modernu ir net genialu. Tai buvo „ReimaGO“ programėlė, kuri buvo susieta su šio prekės ženklo drabužiais. Kiekvieną kartą judant tai atsispindėdavo mobiliajame telefone ir skatino vaikus judėti bei tokių būdų rinkti taškus, gauti prizus. Tačiau suomiška įmonė inovatyvumu pasižymėjo jau nuo seno – dar 1980-aisias įkūrė „Reima Club“. Jo nariai du kartus į metus gaudavo promoginio turinio žurnalą su naujausiais „Reima“ kolekcijos gaminiais. Tuo metu tokia reklamos forma Suomijoje buvo dar nauja. Be to, „Reima“ buvo viena iš pirmųjų kompanijų, kuri 1982-aisias, reklamavosi ką tik atidarytame Helsinkio metro.
Judėjimo džiaugsmas
„Reima“ – tai vienas tų prekės ženklų, kurie visą savo dėmesį ir meilę skiria mažųjų auditorijai. Įmonės produkcija sukurta specialiai vaikams, kuriems pirmiausia rūpi patogumas ir galimybė judėti nevaržomai, o tik tada – stilius. Tačiau apsigauti nereikėtų – vaikiški „Reima“ laisvalaikio drabužiai mergaitėms ir berniukams atrodo lygiai taip pat gražiai kaip ir bet kurio kito prekės ženklo produkcija! Jaunuosius nuotykių ieškotojus džiugins ryškios spalvos ir madingi modeliai, o jų tėvus – meistriška kokybė ir gera kaina.
Tvarus stilius patiems mažiausiems
„Reima“ rūpi ne tik vaikų komfortas, bet ir mūsų planetos likimas. Dalis prekės ženklo produktų gaminami iš tvarios perdirbamos medžiagos, o visi „Reima“ drabužiai yra ypač lengvai prižiūrimi, tad taupyti energiją, vandenį bei skalbimo produktus galimybę turės kiekvienas klientas! Ne gana to, prekės ženklo naudojami audiniai – be fluorokarbono, visiškai netoksiški ir atitinkantys visų šalių, kuriose prekiaujama „Reima“ produkcija, standartus.
Šilti drabužiai linksmiausiems nuotykiams
Ne tik pakankamai šiltų, bet ir patogių vaikiškų drabužių paieškos kartais gali tapti tikru iššūkiu. Laimei, didelę dalį „Reima“ produkcijos sudaro striukės, paltai bei liemenės berniukams ir mergaitėms, tad žiemos nuotykius mažieji patirs džiaugdamiesi komfortu! Spalvota striukė, o gal ryškus raštais dekoruotas kombinezonas? Leiskite šaltojo sezono atributą išsirinkti pačiam mažajam mados gerbėjui!