Kenzo
„Kenzo“ – tai prancūziška prabanga dvelkiantys mados namai, 1970-aisiais įkurti japonų dizainerio Kenzo Takados bei priklausantys kompanijai „LMVH“. Daugiau nei pusę amžiaus „Kenzo“ mados pasaulį spalvina pozityvia energija bei įkvepiančia laisve. Svarbiausia prekinio ženklo vertybė – tai spalvinga, drąsi ir beribė mada, kuri skatina džiaugtis gamta ir kultūrine įvairove.
Kenzo Takada
1970-aisiais Kenzo Takada atidarė savo pirmąjį butiką, kuris įsikūrė Paryžiuje, žymiajame Galerie Vivienne pasaže. Nuo pradžios iki pat šių dienų mados namų tikslas buvo kurti drabužius, atspindinčius pačias moderniausias, tad ir unikaliausias tendencijas. Įvairių raštų deriniai, rafinuotų spalvų harmonija bei išskirtinis kūrybiškumas, papildytas optimizmu bei šiek tiek įžūlumo – būtent tai mums leidžia atpažinti „Kenzo“ produktus.
Nauja pradžia
Prie mados namų komandos prisijungęs portugalų dizaineris Felipe Oliveira Baptista į „Kenzo“ pasaulį įneša naujų spalvų, kas prekės ženklui suteikia dar daugiau potencialo augti. Vedamas kūrybiškų vizijų, jungiančių estetiką bei funkcionalumą, nepamiršdamas unikalios istorijos Felipe Oliveira Baptista padeda „Kenzo“ žengti naują žingsnį mados pasaulyje.
„Kenzo Sport“
Vos prieš metus prekės ženklas nusprendė plėstis ir kartu su linija „Kenzo Sport“ žengė pirmąjį žingsnį drabužių atletams rinkoje. Mados namams sportiniai drabužiai nėra svetimi, tačiau būtent ši kolekcija jungia net kelis, atrodo, sunkiai suderinamus bruožus: eleganciją, komfortą, išskirtinį dizainą bei funkcionalumą. Specialiai šiai linijai perdarytas „Kenzo“ logotipas prekės ženklui suteikė naują bei unikalų identitetą, įkvėptą komfortiško funkcionalumo.
Garsiausi bendri projektai
2016-aisiais „Kenzo“ pristatė bendrą projektą kartu su „H&M“. Kolekcija buvo išleista 2016-ųjų lapkričio 3-ią dieną. Mados namams taip pat teko bendradarbiauti su kosmetika prekiaujančia įmone „Inglot Cosmetics“. 2018-ųjų kovo 21-ąją „Kenzo“ atskleidė, kad naujuoju „La Collection Memento No. 2“ kampanijos veidu taps Britney Spears.
Legendinis megztinis
„Kenzo“ 2012-ųjų rudens kolekcijoje dizaineriai Humberto Leon bei Carol Kim pristatė megztinį, puoštą tigro kailio motyvais. Nors prekinio ženklo dizaino komanda šią idėją vertino nepalankiai, mados gerbėjų požiūris buvo kiek kitoks ir tigriniai megztiniai tapo tikra legenda. Nuo pat pirmosios pristatymo dienos Leon bei Lim kuriamus tigrinio rašto drabužius pamilo net pačios garsiausios įžymybės: Jay Z, Beyoncé, Selena Gomez, Joan Smalls, Lorde ar Rihanna.
„Kenzo Sport“
Vos prieš metus prekės ženklas nusprendė plėstis ir kartu su linija „Kenzo Sport“ žengė pirmąjį žingsnį drabužių atletams rinkoje. Mados namams sportiniai drabužiai nėra svetimi, tačiau būtent ši kolekcija jungia net kelis, atrodo, sunkiai suderinamus bruožus: eleganciją, komfortą, išskirtinį dizainą bei funkcionalumą. Specialiai šiai linijai perdarytas „Kenzo“ logotipas prekės ženklui suteikė naują bei unikalų identitetą, įkvėptą komfortiško funkcionalumo.
Tavo drąsiam stiliui
Kurdami naujus aprangos derinius nevengiate ryškių spalvų, o margi ornamentai bei netikėtos detalės Jūsų stiliui taip pat nesvetimi? GLAMI žino, koks prekinis ženklas gali tapti Jūsų mėgstamiausiu! „Kenzo“ – tai išskirtinis vardas, kurio produkcija puošiasi drąsiausi mados gerbėjai. Jei prie pastarųjų prisijungti norėtųsi ir Jums, paruošėme gausų vyriškų bei moteriškų drabužių ir aksesuarų katalogą. Jame atrasti unikaliausius pirkinius bus kaip niekad lengva!
Prancūziška kokybė
Nors originalus stilius – tai vienas svarbiausių įvaizdžio elementų, ne ką mažiau rūpėti turėtų ir aukščiausios klasės kokybė. Juk savo mylimiausius drabužius vilkėti norisi kad ir kasdien, tad ilgaamžiškumas yra tiesiog būtinas. Laimei, kartu su išskirtiniu „Kenzo“ produktų dizainu kartu atkeliauja ir stebinanti kokybė, sukuriama tikrų mados pasaulio meistrų.
Pilnas įvaizdis tik su „Kenzo“
Įvairovė spintoje dažniausiai laikoma privalumu, tačiau kai kuriems mados gerbėjams to norisi ne visuomet. Kur kas patogiau savo garderobą papildyti vieno prekinio ženklo drabužiais – taip sutaupome laiko ne tik apsipirkinėdami, bet ir jau kurdami aprangos derinius. „Kenzo“ aprangos detalės stebina tuo, kad tiesiog tobulai dera tarpusavyje. Ir visai nesvarbu, kuriuos produktus pasirinksite! Pavyzdžiui, patogieji sportbačiai bei kelnės. Arba espadrilės bei marškiniai. Pasirinkimai kone begaliniai, o kelias į unikalų įvaizdį kartu su „Kenzo“ – nepaprastai lengvas!