GAP
„GAP“ prekės ženklas 1969-aisiais įsiteigtas Donaldo Fisherio ir jo žmonos Doris F. Fisher. Kompanijos būstinė įsikūrusi San Franciske, Kalifornijoje, ir šiuo metu valdo šešias dukterines įmones: „GAP“, „Banana Republic“, „Old Navy“, „Intermix“, „Hill City“ bei „Athleta“.
Prekės ženklo istorija
Donaldas Fisheris įkurti „GAP“ nusprendė dėl paprasčiausios priežasties – jokioje San Francisko parduotuvėje jam nepavyko rasti tinkamos džinsų poros. Pavyzdžiui, „Levi‘s“ galėjo pasiūlyti tik 30 arba 32 colių ilgio kelnes, tačiau ne 31. Fisheris šiai įmonei net rekomendavo atidaryti parduotuvę, kurioje pirkėjai galėtų įsigyti visų įmanomų dydžių džinsų. Galiausiai Donaldas verslą įkūrė ir pats, o 1972-aisiais gimė jo valdomas džinsų prekės ženklas.
„GAP“ ir skaičiai
2020-aisiais kompanijai dirbo per 117 tūkst. darbuotojų. Įmonė turi daugiau nei 3 700 parduotuvių visame pasaulyje, iš kurių net 2 400 įsikūrusios Jungtinėse Amerikos Valstijose
Marketingas
Iš pradžių „GAP“ daugiausiai dėmesio skyrė jaunesnės auditorijos poreikių tenkinimui – visgi ir kompanijos pavadinimas simbolizuoja atskirtį tarp kartų. Šios drabužių parduotuvės buvo vienos pirmųjų, prekiaujančių tik „Levi‘s“ produkcija, tačiau 1973-aisiais „GAP“, siekdami išsiskirti iš kitų verslų, pradėjo gaminti ir savo prekės ženklo džinsus. Šiandien įmonė produkciją skiria ypač plačiai auditorijai: pavyzdžiui, „Banana Republic“ asortimentas kuria rafinuotą įvaizdį, kuris patiks save išreikšti norintiems atsipalaidavusiems pirkėjams, o „Old Navy“ pagrindinės vertybės – mada, linksmybės ir vertė, skiriama visai šeimai.
Product RED kampanija
2006-aisiais „GAP“ įsitraukė į „Product Red“ kampanijos veiklą ir išleido ypatingą „RED“ drabužių kolekciją, kurioje buvo ir afrikietiškos medvilnės marškinėliai, pagaminti Lesote. Papildyta „GAP“ prekės ženklo „RED“ kolekcija 2006-aisiais pasirodė antrą kartą, o, priklausomai nuo produkto, 50–100 procentų pelno buvo paaukota Pasauliniam kovos su AIDS, tuberkulioze ir maliarija fondui.
GAP vaikams
1986-aisiais „GAP“ direktorius Mickey Drexleris nusprendė prisidėti prie dar nepakankamai užpildytos vaikiškų drabužių rinkos. Įmonė debiutavo su „GapKids“ prekės ženklu, siūlančiu patogią ir patvarią aprangą vaikams, kurių tėvai jau buvo nuolatiniai „GAP“ pirkėjai. Ši Drexlerio idėja tapo ypač sėkminga.
Marketingas
Iš pradžių „GAP“ daugiausiai dėmesio skyrė jaunesnės auditorijos poreikių tenkinimui – visgi ir kompanijos pavadinimas simbolizuoja atskirtį tarp kartų. Šios drabužių parduotuvės buvo vienos pirmųjų, prekiaujančių tik „Levi‘s“ produkcija, tačiau 1973-aisiais „GAP“, siekdami išsiskirti iš kitų verslų, pradėjo gaminti ir savo prekės ženklo džinsus. Šiandien įmonė produkciją skiria ypač plačiai auditorijai: pavyzdžiui, „Banana Republic“ asortimentas kuria rafinuotą įvaizdį, kuris patiks save išreikšti norintiems atsipalaidavusiems pirkėjams, o „Old Navy“ pagrindinės vertybės – mada, linksmybės ir vertė, skiriama visai šeimai.
Vienas iš lyderių
GAP korporacija buvo įkurta 1969 metais, Kalifornijoje. Jai priklauso ir kiti garsūs prekiniai ženklai – Banana Republic, Old Nany, Intermix, Hill CIty ir Athleta. Jungtinėse Amerikos Valstijose GAP populiarumu nusileidžia tik Inditex ir H&M gaminių grupėms. Įkūrėjas Don Fisher dirbo kaip nekilnojamo turto agentas, tačiau pamatęs kelių kitų didelių drabužių korporacijų sėkmę, ėmėsi verslininko amato. Ir jam tai puikiai pavyko – dabar GAP turi daugiau nei 3,5 tūkst. parduotuvių visame pasaulyje. Prekinis ženklas kuria kokybišką avalynę ir drabužius moterims, vyrams ir vaikams. Pasižvalgykite po GAP kolekcijas ir nepraleiskite progos įsigyti!
Stilingai kasdienybei
GAP kuria stilingus ir patogius laisvalaikio drabužius. Moterims rekomenduojame kasdienes ar biurui skirtas sukneles ir sijonus. Vasarą jums turėtų patikti lininiai GAP drabužiai, su kuriais jūsų oda kvėpuos ir išvengsite nemalonaus prakaito kvapo. Šaltais vakarais jums pasitarnaus elegantiški megztukai bei kardiganai. O vyrams visuomet pravers dailūs marškiniai ilgomis ar trumpomis rankovėmis. Prie jų derinkite kokybiškas GAP kelnes, o laisvesniam stiliui sukurti, pasirinkite šortus ir marškinėlius. Rinkitės iš plataus GAP asortimento ir kasdien atrodykite stilingai!
Geriausias pasirinkimas jūsų vaikui
Vaikystėje galime dėvėti pačius linksmiausius ir spalvingiausius drabužius. Štai GAP prekės ženklas vaikams yra paruošęs net kelias itin žaismingas kolekcijas. Galite rinktis iš Disnėjaus, Marvel, Mikio ir Minės bei Žvaigždžių karų tematika puoštų rūbų. Taip jūsų vaikai galės dar labiau įsijausti į savo mėgstamiausius animacinius herojus ir džiaugtis magiška vaikyste. Taip pat siūlome peržiūrėti ir kitas mergaitėms bei berniukams skirtas GAP kolekcijas. Amerikiečių gamintojai siūlo kokybiškus miego drabužius, sukneles, džemperius, marškinėlius ir turi prekių net kūdikiams. Apsipirkdami GLAMI platformoje tikrai rasite geriausius pasiūlymus!