Istorija
Įmonė buvo įkurta 1984 m. Barselonoje – kur būdingi neįprasti spalvų deriniai ir išskirtinis dizainas mados srityje. Jos įkūrėjas Thomas Meyer, kilęs iš Šveicarijos, sukūrė striukę, kuri dabar laikoma vienu iš pirmųjų cirkulinės mados prekių. Žinomas ispanų kino kūrėjas Isabel Coixet apibūdino striukę kaip „Desigual“, kas ispanų kalba apibūdina tai, kas yra unikalu ir kitaip nei visa kita.
Tik skaičiai
„Desigual“ turi daugiau nei 500 parduotuvių daugiau nei penkiolikoje šalių. Bendrovės būstinėje, esančioje Barselonos paplūdimyje, dirba 750 žmonių. 2019 m. Jie pardavė daugiau nei 19,5 mln. Drabužių. „Desigual“ priklauso keturi logistikos centrai ir dešimt platinimo centrų, įskaitant prekybos vietas, franšizes, universalines parduotuves, didmenininkus ir t.t.
Neįprasta marketingo kampanija
2011 m. Sausio mėn. „Desigual“ Ispanijoje ir Portugalijoje pradėjo ekscentrišką kampaniją „Ateik neapsirengęs ir išeik aprengtas“. Madride beveik 200 žmonių laukė eilėje tik su apatiniais, kuriuos galėjo nemokamai pasiimti iš parduotuvės. Ta pati kampanija buvo pakartota tų pačių metų birželį Londone, Berlyne, Stokholme, Madride, Prahoje ir Niujorke.
Bendradarbiavimas su Christian Lacroix
2011 m. „Desigual“ pradėjo bendradarbiauti su prancūzų dizaineriu Christianu Lacroix. Tais pačiais metais jie pasirašė partnerystę su „Cirque du Soleil“ ir sukūrė įkvėptą „Desigual“ kolekcij, kurioje buvo šešiasdešimt drabužių ir aksesuarų. Šioje kolekcijoje galite rasti „Desigual“ suknelių, aksesuarų, rankinių ir dar daugiau.
Desigual tvarumas
„Desigual“ kolekcijose pamažu pradeda atsirasti tvarūs pluoštai. Bendrovė kiekvienais metais dirba su projektais, kurie padeda sumažinti išmetamų teršalų kiekį. „Desigual“ yra iniciatyvos „Better Cotton“ dalis, kurios produktai pažymėti BCI ženklu. Tie, kurie dėvi šiuos drabužius palaiko tvaresnę medvilnės gamybą.
Neįprasta marketingo kampanija
2011 m. Sausio mėn. „Desigual“ Ispanijoje ir Portugalijoje pradėjo ekscentrišką kampaniją „Ateik neapsirengęs ir išeik aprengtas“. Madride beveik 200 žmonių laukė eilėje tik su apatiniais, kuriuos galėjo nemokamai pasiimti iš parduotuvės. Ta pati kampanija buvo pakartota tų pačių metų birželį Londone, Berlyne, Stokholme, Madride, Prahoje ir Niujorke.
Unikali istorija
Desigual prekės ženklas siejamas su šveicarų kilmės dizaineriu Thomu Meyeriu. Sunku patikėti, bet 1984-aisias Thomas pradėjo firmos Desigual kelią nuo džinsinio švarkelio, kurį jis sukūrė iš padevėtų mėlynų džinsų. O jau po dviejų metų, dizaineris atidarė savo pirmąją parduotuvę Ibizoje. Dabar Desigual yra garsus mados prekinis ženklas, turintis daugiau kaip 500 parduotuvių 33-ose pasaulio šalyse. Ši istorija tikrai atspindi šio mados ženklo pavadinimą – išvertus iš ispanų kalbos, Desigual reiškia unikalus, nevienodas. Thomo kurti drabužiai išsiskiria ryškiomis detalėmis ir grafičių motyvais. Todėl ši linija tikrai patiks išsiskirti mėgstančios moterims!
Spalvingai nuotaikai sukurti
Dizaineris Thomas Mayeris savo kuriamais dizainais troško išsiskirti spalvų ir raštų margumynais. Taip jis siekė, kad jo drabužiai įkvėptų ir džiugintų juos vilkinčius žmonės. Ir tikrai, o kam lietingą dieną liūdėti, kai net ir tokiomis aplinkybėmis galima rasti kažką džiaugsmingo? Pavyzdžiui, spalvingą Desigual firmos paltuką ar striukę! O tik pagalvokite, kiek laimės tokia spalvų gausa atneštų vaikams! Mažiesiems sukurtoje linijoje, Thomas Mayeris siūlo spalvingus megztukus, marškinėlius ar kelnes berniukams ir mergaitėms.
Išskirtiniai aksesuarai
Išskirtinei asmenybei pravartu turėti ir akį traukiančių, unikalių aksesuarų! Desigual tikrai nepaliks abejingų. Savo asortimente ši firma siūlo moteriškas rankines, krepšius bei kuprines, kurių net ir minioje būtų sunku nepastebėti. Visi dizainerio Thomo Mayerio kūriniai stebina spalvų ryškumu ir raštų margumu. Jei spalvas savo stiliuje dar tik bandote jaukintis, siūlome atkreipti dėmesį į skareles ar pirštines. Net ir tokia nedidelė stiliaus detalė gali kaipmat pagyvinti jūsų stilių. Rinkitės iš gausaus GLAMI jums paruošto katalogo!